5daagse schema,goed of slecht?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by marnop View Post
    Omdat je als je dat goed kan doen, als een pussy je benen hebt getraind.
    Ik hoor vaak genoeg mensen die schouders doen na benen......misschien als je werkelijk alles zittend gaat doen dat het een beetje kan....maar normaal zak je bij elke stap zowat door je pootjes en is je energie he-le-maal op, dus serieus nog iets trainen na benen......
    Ik zet het wel eens in een schema hoor, maar liever eigenlijk dus niet.

Voor benen hetzelfde dus als met rug eerst zwaar deadlifts te doen......gaat dan werkelijk nergens over. Als je daarna nog zat energie hebt om nog 4 zware oefeningen te doen.....dan heeft iemand gedeadlift als een pussy.

need I say more?
    Dat is puur afhankelijk van wat jou doelen zijn. Doe je aan krachttraining, bijvoorbeeld ter ondersteuning van een andere sport, dan ga je niet door totdat je helemaal op bent want dat heeft geen toegevoegde waarde. Eerder het tegenovergestelde. In dat geval kun je gewoon met squats beginnen en daarna andere oefeningen doen. Zo zitten onder andere de programma's voor krachtttraining van Glenn Pendlay, Rippetoe, en Bill Starr in elkaar.

Voor bodybuilding is dat natuurlijk anders. Het doel is dan immers om de spieren maximaal te stimuleren tot hypertrofie.
    Last edited by inferno_0666; 14-10-2011, 00:51.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Originally posted by marnop View Post
      Omdat je als je dat goed kan doen, als een pussy je benen hebt getraind.
      Ik hoor vaak genoeg mensen die schouders doen na benen......misschien als je werkelijk alles zittend gaat doen dat het een beetje kan....maar normaal zak je bij elke stap zowat door je pootjes en is je energie he-le-maal op, dus serieus nog iets trainen na benen......
      Ik zet het wel eens in een schema hoor, maar liever eigenlijk dus niet.

Voor benen hetzelfde dus als met rug eerst zwaar deadlifts te doen......gaat dan werkelijk nergens over. Als je daarna nog zat energie hebt om nog 4 zware oefeningen te doen.....dan heeft iemand gedeadlift als een pussy.

need I say more?
      dat precies de reden wrm ik bijna al me schouder oefeningen(na me benen) zittend doe ik ga egt door me hoeven heen

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
        Dat is puur afhankelijk van wat jou doelen zijn. Doe je aan krachttraining, bijvoorbeeld ter ondersteuning van een andere sport, dan ga je niet door totdat je helemaal op bent want dat heeft geen toegevoegde waarde. Eerder het tegenovergestelde. In dat geval kun je gewoon met squats beginnen en daarna andere oefeningen doen. Zo zitten onder andere de programma's voor krachtttraining van Glenn Pendlay, Rippetoe, en Bill Starr in elkaar.

Voor bodybuilding is dat natuurlijk anders. Het doel is dan immers om de spieren maximaal te stimuleren tot hypertrofie.

Klopt helemaal,
        maar dit is een BB (en fitness) forum he...dus ik ga uit van de meest optimale training voor massa, tenzij anders wordt gevraagd of aangegeven.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X