Trainings schema + voeding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trainings schema + voeding

Hey,

Ik heb sinds een aantal weken ontzettende energie en wil hard trainen. Ik train al 2,5 jaar ondertussen, maar ben lang blijven hangen..
    Toen ik begon woon ik 63 KG en kon ik 35kg bankdrukken met moeite.
    Tijdje getraind, tijdje gestopt en toch weer begonnen. inmiddels weeg ik 73 KG 11,5%BF, kan ik 80 KG bankdrukken in setjes van 3x8 en heb ik een nieuw schema,

Ma: Borst/buik
    Di: Rug
    Wo: Benen
    Do: schouders/buik
    Vr: armen
    Za: rust
    Zo: rust (soms cardio)

In het begin trainde ik altijd maar 2x in de week, tot ik bij mezelf geen vooruitgang meer merkte en ben ik vaker gaan trainen, van 2x naar 3x, van 3x naar 4x en van 4x nu naar 5x in de week.

Iedere doorde weekse dag eet ik 8 boterhammen met pindakaas, jam, boterhamworst, tonijn, smeerkaas, kaas enz. Drink alleen water en melk door de weeks, en 's avonds eet ik wat de pot schaft. Verder nog een bak kwark soms.

Nu is mijn vraag of dit een goed schema is om aan te houden? Ik merk al vooruitgang met de borst, armen en de schouders.

je trainingen zit wel snor denk ik, al zou ik persoonlijk naar een 4daagse split gaan voor beter herstel.

je voeding is gewoon kut om het even simpel te zeggen.
    lees je daar wat over in, want voeding is net zo belangrijk als het trainen zelf als het gaat om spiermassa winnen.
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

okeoke, wat is er volgens jou kut aan mn voedings schema? ik heb al aardig wat opgezocht over voeding..

Comment

Originally posted by Dirk1992 View Post
        okeoke, wat is er volgens jou kut aan mn voedings schema? ik heb al aardig wat opgezocht over voeding..
        dat is geen voedingschema, maar een opsomming van wat je ongeveer eet.
        smeerkaas, kaas, jam, boterhamworst.
        waar zijn de eiwitten?
        ik geloof niet dat jij je best hebt gedaan om er wat van te weten te komen
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
          dat is geen voedingschema, maar een opsomming van wat je ongeveer eet.
          smeerkaas, kaas, jam, boterhamworst.
          waar zijn de eiwitten?
          ik geloof niet dat jij je best hebt gedaan om er wat van te weten te komen
          Dit is ook geen voedingschema, het is inderdaad gewoon een opsomming van wat ik eet door de weeks. Meer niet. Heb nergens vermeld dat dit een 'voedingschema' is toch? Ik weet ook wel dat vis, kip, eiwitten, kwark enzenz goed voor je is.

Waarom zou je voor een 4dagen split schema gaan als ik vragen mag?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X