Hallo allemaal,
Mijn naam is Sarah, ik ben 20 jaar oud en eigenlijk al een tijd veel te zwaar.
Weeg op dit moment 89 kilo en ben 170 cm. Mijn spiermassa is op dit moment 53,8 kilo.
In maart woog ik 98 kilo er ging toen een knop om en ik besloot hard te gaan sporten..ik lette alleen niet op het eten. Ik ben toen al snel afgevallen tot aan de 89 kilo. Nu weeg ik echter al veel te lang 89 kilo..
Deze week begin ik met het Cambridge dieet, ik krijg net 470 kcal binnen dmv Shakes met eiwitten, vitamines en mineralen.
Ik train nu nog steeds vier keer per week..ik heb ooit een spiermassa van 60 kilo gehad daar wil ik graag weer naar toe maar ook wil weer 15 kilo vet verliezen.
Op dit moment doe ik:
Maandag
2 uur Cardio ( traplopen, loopband, crosstrainer)
buikspieren
Dinsdag
2 uur zumba (wel intensief)
1 uur muay thai
Donderdag
1 uur bodypump
1,5 Muay Thai
Zondag
halfuur cardio
Beenspieren:
- 3x 30 squats
- 3x 20 lunges
- 3x 15 leg press
- 3x 15 leg extension
- 3x 15 prone leg
- 2x 20 abduction buiten
- 2x 20 abduction binnen
Triceps:
- extension 3x12 zo zwaar mogelijk
- seated dip 3x 12 zo zwaar mogelijk
- v triceps 3x 12 zo zwaar mogelijk.
Dus kort samengevat wil ik 15 kilo aan vet verliezen dit in combinatie met het Cambridge dieet en daarnaast wil ik weer erg graag naar de 58/60 kilo terug met mijn spiermassa. Kan dit? Of verlang ik teveel.
Hoop op jullie hulp.
Mijn naam is Sarah, ik ben 20 jaar oud en eigenlijk al een tijd veel te zwaar.
Weeg op dit moment 89 kilo en ben 170 cm. Mijn spiermassa is op dit moment 53,8 kilo.
In maart woog ik 98 kilo er ging toen een knop om en ik besloot hard te gaan sporten..ik lette alleen niet op het eten. Ik ben toen al snel afgevallen tot aan de 89 kilo. Nu weeg ik echter al veel te lang 89 kilo..
Deze week begin ik met het Cambridge dieet, ik krijg net 470 kcal binnen dmv Shakes met eiwitten, vitamines en mineralen.
Ik train nu nog steeds vier keer per week..ik heb ooit een spiermassa van 60 kilo gehad daar wil ik graag weer naar toe maar ook wil weer 15 kilo vet verliezen.
Op dit moment doe ik:
Maandag
2 uur Cardio ( traplopen, loopband, crosstrainer)
buikspieren
Dinsdag
2 uur zumba (wel intensief)
1 uur muay thai
Donderdag
1 uur bodypump
1,5 Muay Thai
Zondag
halfuur cardio
Beenspieren:
- 3x 30 squats
- 3x 20 lunges
- 3x 15 leg press
- 3x 15 leg extension
- 3x 15 prone leg
- 2x 20 abduction buiten
- 2x 20 abduction binnen
Triceps:
- extension 3x12 zo zwaar mogelijk
- seated dip 3x 12 zo zwaar mogelijk
- v triceps 3x 12 zo zwaar mogelijk.
Dus kort samengevat wil ik 15 kilo aan vet verliezen dit in combinatie met het Cambridge dieet en daarnaast wil ik weer erg graag naar de 58/60 kilo terug met mijn spiermassa. Kan dit? Of verlang ik teveel.
Hoop op jullie hulp.
Comment