Groeien

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Groeien

Ik sport nu 4 maanden en ben dit full body schema aan het doen ik weet dat het eten ook telt maar zou ik met die schema kunnen groeien?

schema:

Benen:

Squat
    legpress

Rug:
    front Pull down
    seated cable rows
    dumbell row

borst:

Dumbell chest press
    incline press
    fly

Schouders:

front raise
    side raise
    upright rows

Biceps:

One Arm Preacher Curls
    Rope hammer curls

Triceps:

dippen
    rope pushdown

Buik:
    Hanging leg raise 3x 20
    crunch op de bal 3x 20
    side crunch 3x 20
    Plank 2x 30 seconde

Ze lopen ook in deze volgorde, ik doe reps van 12-10-8 en dan telkens hoger gewicht, ik ga 3x in de week naar de sportschool en op zondag elke ochtend 1 uur lang baantjes zwemmen.

O ja ben vergeten erbij te zetten hoeveel ik weeg enz.

Ik ben 1.83m
    80 kg
    16% vet

Comment

Doe je al 4 maanden lang dit schema ? dan moet je gaan wisselen van workout. Je spieren zijn deze bewegingen en intensiteit dan al gewend, en groeien dan niet / heel weinig.

En hoe snel je groeit hangt af van je eten, niet van hoe je workout er echt uit ziet.

Dus als je wilt groeien, veel eten.

Comment

Hoelang ben je wel niet bezig hiermee?
        schat toch al snel in een ruime 2 uur, als dit klopt ben je veels te lang bezig.

Kwa oefening keuze:
        Benen heb je maar 1 oefening, heb je wel gezien hoeveel groter je benen zijn vergeleken met de biceps waar je 2 oefeningen voor hebt...?

Je kan best een full body schema doen maar dan zou ik voor kleine spiergroepen geen 2 oefeningen doen maar 1.
        Vind je dit niet prettig zou ik toch naar een split schema gaan en over je 3 sport dagen je spieren verdelen.

Misschien een idee om het full body schema dat hier op het forum staat te gebruiken, hier is goed over na gedacht.
        Calisthenics / Street workout

Comment

ik doe dit schema al 1 maand.. dat kon je hier inderdaad niet uit opmaken mijn fout, en ik zit al gauw 1 1/2 uur in de sportschool ja.. en t klopt dat mijn benen al groot zijn, maar volgens mij komt dat omdat ik 100 kilo heb gewogen 1 1/2 jaar geleden. dus Ijsblok jij raad aan dat ik mijn biceps/triceps en benen met 1 oefening moet minderen?

Comment

en 4 oefeningen voor je buik en geen 1 voor je onderrug klopt ook niet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X