info progressief trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Als je nog een beginner bent kan je het beste voor linear progression gaan. Als je 1rm nu 120 is, begin dan met 100x5 en gooi er elke keer 5 kilo bij, en als dat teveel is 2,5 kg.
    Lid van de 200 club

Comment

Neem mezelf nou niet echt meer voor beginner, afgezien daarvan is dat niet echt een duidelijk antwoord op mijn vraag =/
      Last edited by GespierdeMug; 23-02-2012, 13:03.
      Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Tja ik zie mezelf ook nog als beginner. Als je niet meer dan 1.5x je eigen gewicht squat voor werksetjes doet ben je nog niet zover is meestal de standaard. Bovendien kun je het beste zo lang mogelijk lineare progressie aanhouden, dan gaan de gains makkelijk.
        Lid van de 200 club

Comment

Hmm.. vind het alleen altijd kut om op een lager niveau te beginnen dan dat je zit..
          Maar oke zal het eens uitproberen deze cyclus. Leuk bedacht trouwens die 1,5x je eigen gewicht squatten Maar voordat ik mijn werksetjes met 110kg ga pakken zijn we wel weer een jaartje verder haha, daarbij loopt squat ook wel zwaar achter op de rest. (typisch gevalletje van; benen trainen hoeft toch niet.. )
          Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Komt voor jou wel goed uit toch? Is toch weer 15 kg minder dan waar ik aan moet komen Heb je wel eens low bar squat geprobeerd? En ik denk dat als je deftig gaat squatten je binnen een half jaar er echt wel bent.
            Lid van de 200 club

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X