goedemiddag bodynetters,
inmiddels ben ik al weer ongeveer een maandje bezig met krachttraining.
dit doe ik middels een 4 daags splitschema wat me prima bevalt.
nu heb ik gisteren aan het einde van de dag te horen gekregen dat ik de komende twee weken in Duitsland moet werken
dit houdt in dat ik alleen nog tussen vrijdagavond en zondagavond in kan trainen de komende paar weken
nu heb ik hieromtrent de volgende vraag
is het aan te raden om een twee daags splitschema te hanteren wat dan uitgevoerd wordt op vrijdagavond en zondagochtend/middag
of is het beter om een keer in het weekend een fullbodyschema te hanteren voor de komende paar weken?
ben erg benieuwd naar jullie reacties.
bepaald of ik vanavond dag een van het twee daags splitschema ga pakken of morgen een fullbody training ga doen
alvast bedankt voor jullie tijd en moeite
inmiddels ben ik al weer ongeveer een maandje bezig met krachttraining.
dit doe ik middels een 4 daags splitschema wat me prima bevalt.
nu heb ik gisteren aan het einde van de dag te horen gekregen dat ik de komende twee weken in Duitsland moet werken
dit houdt in dat ik alleen nog tussen vrijdagavond en zondagavond in kan trainen de komende paar weken
nu heb ik hieromtrent de volgende vraag
is het aan te raden om een twee daags splitschema te hanteren wat dan uitgevoerd wordt op vrijdagavond en zondagochtend/middag
of is het beter om een keer in het weekend een fullbodyschema te hanteren voor de komende paar weken?
ben erg benieuwd naar jullie reacties.
bepaald of ik vanavond dag een van het twee daags splitschema ga pakken of morgen een fullbody training ga doen
alvast bedankt voor jullie tijd en moeite
Comment