Beste Bodynetters,
Heb de komende tijd veel meer vrije tijd aangezien mijn rooster flink is gewijzigd
Op het moment train ik 4 dagen in de week maar het leek me wel leuk om dit te wijzigen naar 5 aangezien ik het wel lekker vind om elke dag even te trainen en ik daarna ook nog even tijd overhoud voor cardio. Dit aangezien mijn conditie nogal beroerd is. Verder vind ik het gewoon lekker om 5 dagen in de week te trainen en ben ik ook die dagen veel gemotiveerder precies volgens mijn voedingsschema te eten. Ik wou dan ook mijn 4daags schema gewoon omgooien in een 5daags schema. Dit dus dat dezelfde oefeningen er in staan maar zo dat het wat meer verdeeld is.
Maandag - Borst
Cable Flyes
Incline Dumbell Press
Benchpress
Decline Benchpress
Dumbell pullover
Dinsdag - Rug
Chin ups
Lat pully front
Bent over row
cable row
hyperextensions 4x12
Woensdag - Schouders - Buik
Schouders
barbell Shoulderpress
Side raises
rear db. raises
shrugs
Buik
Leg raises
Crunches
Donderdag - benen
Squat
Leg Press
Leg curl
leg extension
Standing calf raises
sitting calf raises
Vrijdag - Armen
Biceps
Alternate Hammer Curl
Zottman preacher Curl
EZ barbell curl
Triceps
Triceps pushdown
CG Benchpress
Triceps extensions
Bij elke oefeningen doe ik, indien niet anders staat vermeld 4x(8/10).
Verder leek het me misschien nog een optie om bij schouders nog de MP toe te voegen en bij rug voor de hyperextensions de deadlift nog te doen. Ik betwijfelde echter dat ik dat niet te veel deed, dus: Ziet het schema er zo goed uit? en Moet ik de mp en deadlift nog toevoegen?
Mvg,
gbn1
Heb de komende tijd veel meer vrije tijd aangezien mijn rooster flink is gewijzigd

Op het moment train ik 4 dagen in de week maar het leek me wel leuk om dit te wijzigen naar 5 aangezien ik het wel lekker vind om elke dag even te trainen en ik daarna ook nog even tijd overhoud voor cardio. Dit aangezien mijn conditie nogal beroerd is. Verder vind ik het gewoon lekker om 5 dagen in de week te trainen en ben ik ook die dagen veel gemotiveerder precies volgens mijn voedingsschema te eten. Ik wou dan ook mijn 4daags schema gewoon omgooien in een 5daags schema. Dit dus dat dezelfde oefeningen er in staan maar zo dat het wat meer verdeeld is.
Maandag - Borst
Cable Flyes
Incline Dumbell Press
Benchpress
Decline Benchpress
Dumbell pullover
Dinsdag - Rug
Chin ups
Lat pully front
Bent over row
cable row
hyperextensions 4x12
Woensdag - Schouders - Buik
Schouders
barbell Shoulderpress
Side raises
rear db. raises
shrugs
Buik
Leg raises
Crunches
Donderdag - benen
Squat
Leg Press
Leg curl
leg extension
Standing calf raises
sitting calf raises
Vrijdag - Armen
Biceps
Alternate Hammer Curl
Zottman preacher Curl
EZ barbell curl
Triceps
Triceps pushdown
CG Benchpress
Triceps extensions
Bij elke oefeningen doe ik, indien niet anders staat vermeld 4x(8/10).
Verder leek het me misschien nog een optie om bij schouders nog de MP toe te voegen en bij rug voor de hyperextensions de deadlift nog te doen. Ik betwijfelde echter dat ik dat niet te veel deed, dus: Ziet het schema er zo goed uit? en Moet ik de mp en deadlift nog toevoegen?
Mvg,
gbn1
Comment