Nieuw trainingschema (alles 1x per week)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by inferno_0666 View Post
    Dus onder andere daarom heb je maar besloten om ook maar alles 1x per week te trainen. Omdat de meeste mensen dat doen.
    Omdat ik al vrij lang een vast trainingsschema had, en nu eens alles wou omgooien. Bevalt me tot nu toe prima overigens

En indd. toen ik in de gaten kreeg dat veel mensen alles 1x per week trainen had ik zoiets van: waarom zou ik dat niet eens proberen.

Comment

is ook geen probleem

Je hebt mensen die zelf dingen uitproberen / aanvoelen en je hebt mensen die voorbeelden nodig zijn !

Als je een volledig gescheiden schema ( split ) volgt moet je heel goed weten waarmee je bezig bent ivm rust etc

Ook zul je geen spiergroepen 2 x meer gaan pakken, tenminste niet op dezelfde manier ...

Als jij dus 2 x high intensive erin wilt houden + 1 x cardio en 1 x benen ga ik je nu al vertellen dat het niet gaat werken

Doe gewoon :
      MA - High intensive
      WO- Benen training
      VR - Cardio

Heb je iig je been rust ! Zul je wel weer aan je schema moeten werken om bijv deadlift weer bij een benen dag in te krijgen

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
        is ook geen probleem

Je hebt mensen die zelf dingen uitproberen / aanvoelen en je hebt mensen die voorbeelden nodig zijn !

Als je een volledig gescheiden schema ( split ) volgt moet je heel goed weten waarmee je bezig bent ivm rust etc

Ook zul je geen spiergroepen 2 x meer gaan pakken, tenminste niet op dezelfde manier ...

Als jij dus 2 x high intensive erin wilt houden + 1 x cardio en 1 x benen ga ik je nu al vertellen dat het niet gaat werken

Doe gewoon :
        MA - High intensive
        WO- Benen training
        VR - Cardio

Heb je iig je been rust ! Zul je wel weer aan je schema moeten werken om bijv deadlift weer bij een benen dag in te krijgen
        Thx voor je reactie.
        Ik ga eens puzzelen met mijn schema.

Comment

Ik heb me indd erg vergist in HIIT cardio.
          Toen ik dacht dat mijn cardio al high intensive was (vergeleken met LISS), heb ik 'm toch nog maar wat intensiever gemaakt.
          En toen ik dacht dat ik bijna aan m'n max zat, heb ik het nog net wat "high Intensiever" gemaakt:P
          Nu merk ik dat ik dit indd maximaal 2x per week kan doen. Maandag en vrijdag (mits ik vrijdag genoeg hersteld ben van mijn KT benen op woensdag)
          Mijn schema ziet er dus uit als volgt:

Maandag:
          Warmping-up
          Rug
          Buik
          HIIT Cardio

Dinsdag:
          Warmping-up
          Borst

Woensdag:
          Warmping-up
          Benen

Donderdag:
          Warmping-up
          Armen (Biceps & Triceps)

Vrijdag:
          Warmping-up
          Schouders
          Buik
          HIIT Cardio (mits ik hersteld van Benen KT, zo niet dan LISS)

Zaterdag:
          RUSTDAG

Zondag:
          RUSTDAG (af en toe buiten een stuk rennen op lage intensiteit)

Ik ben overigens sinds ik dit topic ben gestart ongeveer 6 kilo afgevallen.
          Dit komt denk ik vooral door mijn stricte voedingsschema, ik verwacht, nu ik mijn cardio op orde heb(?), het laatste beetje ook nog kwijt te raken.

Comment

Kijk ! Hier hou ik dus wel van , je geeft zelf aan dat het idd niet te doen is en je hebt ook nog eens een beter schema opgesteld !

Goed bezig !

Comment

Nog een vraagje.
              Momenteel train ik rug op een dag in zijn geheel.
              Is het verstandig om onderrug bij benen er bij te pakken (i.v.m. DL)?
              Dus maandag gewoon rug (behalve onderrug)
              en woensdg onderrug er bij.
              Of zeg ik nu iets heel stoms:P?

Comment

Iemand:P?

Comment

Dat kan ja, sommigen doen dat maar persoonlijk lijkt me squat+deadlift op 1 dag iets te veel van het goede
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Guusd View Post
                    Dat kan ja, sommigen doen dat maar persoonlijk lijkt me squat+deadlift op 1 dag iets te veel van het goede
                    Thx voor je reactie! Ik ga het volgende week gewoon uitproberen en dan zal ik daarna zelf in moeten schatten of het voor mij verstandig is ja of nee.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X