Hoi iedereen,
Ik train nu ongeveer anderhalf jaar. Ik begon ermee om me wat fitter te voelen, maar nu wil ik toch wel serieus gaan trainen en dan heb ik een goed schema nodig (heb ik me laten vertellen).
Dit schema heb ik zelf bedacht het zal vast niet zo goed zijn daarom hoor ik graag jullie mening
Ps. ik weet niet alle namen van de apparaten daarom noem ik soms wat ik ermee train
Ma; cardio(roeien), flat bench, schouders, triceps, flying dumbbels, buik
Dins; cardio(roeien) rug, biceps, vleugeltjes
Woe; rust
Do; cardio(fietsen) benen, buik
Vrij; borst, schouders, biceps, front raise
Ik doe alles 4x10
en soms pak ik bijv. borst extra zwaar dan zodat ik em maar 3a4 x omhoog krijg, heb me laten vertellen dat je zo ook snel sterker word.
graag hoor ik jullie mening/advies thanks mensen appreciate it!!!
Ik train nu ongeveer anderhalf jaar. Ik begon ermee om me wat fitter te voelen, maar nu wil ik toch wel serieus gaan trainen en dan heb ik een goed schema nodig (heb ik me laten vertellen).
Dit schema heb ik zelf bedacht het zal vast niet zo goed zijn daarom hoor ik graag jullie mening
Ps. ik weet niet alle namen van de apparaten daarom noem ik soms wat ik ermee train
Ma; cardio(roeien), flat bench, schouders, triceps, flying dumbbels, buik
Dins; cardio(roeien) rug, biceps, vleugeltjes
Woe; rust
Do; cardio(fietsen) benen, buik
Vrij; borst, schouders, biceps, front raise
Ik doe alles 4x10
en soms pak ik bijv. borst extra zwaar dan zodat ik em maar 3a4 x omhoog krijg, heb me laten vertellen dat je zo ook snel sterker word.
graag hoor ik jullie mening/advies thanks mensen appreciate it!!!
Comment