Beste Bodynet leden,
M'n trainingsmaatje en ik trainen nu zo'n 2 jaar samen. Het Afgelopen jaar hebben we praktisch het hele jaar 5 dagen in de week getrained. Met die 5 dagen in de week lukt het dan ook makkelijk om elke spier volledig aan te pakken en ook voldoende te laten rusten. Nu willen wij dus vanaf volgende week erbij gaan boksen, 2 keer in de week. Deze boksdagen zijn op Maandag en Donderdag.
Nou vroeg ik mij af hoe ik de krachttraining het beste kan verdelen op de dinsdag woensdag en vrijdag om toch ook aan voldoende rust te komen.
Hier een voorbeeld van wat ik voor de aankomende 4 weken had geplant aan oefeningen. Dit is voor 5 dagen en de vraag is dus hoe ik dit kan omzetten naar 3 dagen en zo toch aan voldoende rust kom.
Maandag Schouders Triceps
Standing Dumbbell Press
Barbell Millitary Press
Dumbbell Side Laterals
Tricep Press Downs
Lying Tricep Extensions
Seated Tricep Extensions
Dinsdag Benen Kuiten
Standing Calve Raise
Hack Machine Calf Raises
Squats
Lunges
Stiff Leg Dead Lifts
Woensdag Rug Buik
Lat Pull-Downs
Close Grip Pull Downs
(using a V-Bar)
Cable Rows
Dumbbell Rows
Leg Lifts
Cable Crunches
Donderdag Borst Traps
Incline Dumbbell Bench Press
Dumbbell Bench Press
Decline Dumbbell Bench Press of Dips
Barbell Shrugs
Dumbbell Shrugs
Vrijdag Biceps Abs
Straight Bar Curls
Dumbbell Hammer Curls
Curl Bar Curls
Leg Lifts
Weighted Cable Crunches
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
M'n trainingsmaatje en ik trainen nu zo'n 2 jaar samen. Het Afgelopen jaar hebben we praktisch het hele jaar 5 dagen in de week getrained. Met die 5 dagen in de week lukt het dan ook makkelijk om elke spier volledig aan te pakken en ook voldoende te laten rusten. Nu willen wij dus vanaf volgende week erbij gaan boksen, 2 keer in de week. Deze boksdagen zijn op Maandag en Donderdag.
Nou vroeg ik mij af hoe ik de krachttraining het beste kan verdelen op de dinsdag woensdag en vrijdag om toch ook aan voldoende rust te komen.
Hier een voorbeeld van wat ik voor de aankomende 4 weken had geplant aan oefeningen. Dit is voor 5 dagen en de vraag is dus hoe ik dit kan omzetten naar 3 dagen en zo toch aan voldoende rust kom.
Maandag Schouders Triceps
Standing Dumbbell Press
Barbell Millitary Press
Dumbbell Side Laterals
Tricep Press Downs
Lying Tricep Extensions
Seated Tricep Extensions
Dinsdag Benen Kuiten
Standing Calve Raise
Hack Machine Calf Raises
Squats
Lunges