Heren van het trainingsleven! (en dames uiteraard!)
Over borstschemas is nogal niet wat te doen, de ene adviseert max 2 set fly's, de ander mijdt deze alsof het de pest zelf is!
Vandaar dat ik dit topic wat leven in wil blazen zodat iedereen kan zien wat de ander traint!
Post je sets+reps+gewicht, vul dit het liefst aan met een kleine motivatie waarom je deze oefeningen pakt! (gelijk een kleine bewust wording!)
Van start mijn schamele borst schema!
2 warmup sets, DB-press 10kg - 15 reps
3x DB press 24 kg 8-12 reps (indien nodig zakken naar 22 kg bij vroeg falen)
4x dips tot fail (6-4 reps)
3x inc db press 16 kg - 8-12 reps
3x cable flies 10kg - 8-12 reps
3x decline cable flies 10kg 8-12 reps
Overall borst schema, omdat ik nog veeeeeel massa moet kweken train nog niet zo erg lang!
Kom maar op met de schema's!
SVP geen ellen-lange discussies over foutieve schema's, opbouwnede kritiek ten behoeve van het verbeteren is natuurlijk altijd welkom!
Over borstschemas is nogal niet wat te doen, de ene adviseert max 2 set fly's, de ander mijdt deze alsof het de pest zelf is!
Vandaar dat ik dit topic wat leven in wil blazen zodat iedereen kan zien wat de ander traint!
Post je sets+reps+gewicht, vul dit het liefst aan met een kleine motivatie waarom je deze oefeningen pakt! (gelijk een kleine bewust wording!)
Van start mijn schamele borst schema!
2 warmup sets, DB-press 10kg - 15 reps
3x DB press 24 kg 8-12 reps (indien nodig zakken naar 22 kg bij vroeg falen)
4x dips tot fail (6-4 reps)
3x inc db press 16 kg - 8-12 reps
3x cable flies 10kg - 8-12 reps
3x decline cable flies 10kg 8-12 reps
Overall borst schema, omdat ik nog veeeeeel massa moet kweken train nog niet zo erg lang!
Kom maar op met de schema's!
SVP geen ellen-lange discussies over foutieve schema's, opbouwnede kritiek ten behoeve van het verbeteren is natuurlijk altijd welkom!
Comment