Onregelmatige trainingsdagen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Onregelmatige trainingsdagen

Hoi BN´ers,

had een vraagje eigenlijk. Mijn trainingsdagen fluctueren nogal. Soms train ik maandag, woensdag, vrijdag. En soms schuift dat op naar maandag, donderdag, zondag. Dus ineens 2 dagen volledige rust. Hierdoor kan het dus voorkomen dat ik pas na 8 dagen weer rug+biceps train ipv 7 of 6 dagen.
    Train 3 daagse split.
    Zou dit een nadelig effect hebben, of kan het ook een positief effect hebben i.v.m rust?

edit: train overigens wel sws 3 keer in de week.

Mvg Marber

Misschien zou je anders een 2 daagse split kunnen overwegen? Dan ligt de frequentie van training per spiergroep sowieso al wat hoger.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ja heb ik overwogen. Echter vindt ik mijn 3 daagse split schema te leuk om mee te stoppen, en heb ik wel de tijd 3 keer in de week te trainen.
      Echter varieren de dagen. Vroeg me af of dit mijn progressie erg tegenwerkt of dat dat allemaal wel mee zal vallen?

Comment

De progressie zal iets minder zijn als de ruimte tussen 2 trainingen groter wordt. Maar groeien kan je evengoed wel, ook als er 8 dagen tussen zitten. Als dan maar de intensiteit en overload groot genoeg zijn per training.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Oke, is wat ik zelf ook wel een beetje dacht. weet het nu iig zeker! Super bedankt voor je snelle reactie!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X