hallo allemaal ik zit er aan te denken om straks een foto logje te starten en wil dus dynobets zijn schema gaan volgen...
alleen het probleem is: mijn schema leek al heel erg op die van dynobet maar ik had alleen de reps anders maar er is dus een probleem wij hebben dus geen calf raises hoe kan ik deze oefening dan het beste vervangen? zelf zat ik eraan te denken om met 2 dumbels in mijn handen daar op het trapje te gaan staan en dan op en neer met mijn enkels tenen idk ( ik voel in ieder geval de kuiten goed branden) op en neer te gaan en wat kan ik vervangen door de barbel roll out? want die vind ik niet erg prettig ik heb altijd crunches gedaan die 3 maanden? of kan ik deze beter niet vervangen???
Trainingsdag 1:
Back squat / 2-3 min
3 sets van 6-8 reps.
(exclusief opwarm sets).
Romanian deadlift/ 2-3 min rust
3 sets van 6-8 reps
(exclusief opwarm sets).
leg press/ 2 min rust
3 sets van 8-12 reps
leg curl/ 2 min rust
3 sets van 8-12 reps
Seated calf Raise / 2 min rust
3 sets van 8-12 reps
Barbell rollout / 2 min rust
3 sets van 10-15 reps
alleen het probleem is: mijn schema leek al heel erg op die van dynobet maar ik had alleen de reps anders maar er is dus een probleem wij hebben dus geen calf raises hoe kan ik deze oefening dan het beste vervangen? zelf zat ik eraan te denken om met 2 dumbels in mijn handen daar op het trapje te gaan staan en dan op en neer met mijn enkels tenen idk ( ik voel in ieder geval de kuiten goed branden) op en neer te gaan en wat kan ik vervangen door de barbel roll out? want die vind ik niet erg prettig ik heb altijd crunches gedaan die 3 maanden? of kan ik deze beter niet vervangen???
Trainingsdag 1:
Back squat / 2-3 min
3 sets van 6-8 reps.
(exclusief opwarm sets).
Romanian deadlift/ 2-3 min rust
3 sets van 6-8 reps
(exclusief opwarm sets).
leg press/ 2 min rust
3 sets van 8-12 reps
leg curl/ 2 min rust
3 sets van 8-12 reps
Seated calf Raise / 2 min rust