Ik heb al vrij veel topics gelezen en ik kom er niet echt meer uit wat nu het beste is.
Bij het ene forum zeggen ze 3x pw fullbody voor afvallen, mengeling met cardio/kracht of alleen cardio (1/2u)
Wat is nu ECHT de meest effectieve manier?
Verder:
19 jaar
1.87
95KG
vet%: onbekend maar iig teveel!
Ik ben sinds ~2 maanden begonnen met fitness en heb mezelf niet echt aan een schema gehouden, nu wil ik serieuzer gaan beginnen en dus een goed schema samenstellen om effectief af te vallen. Ik ben het afgelopen anderhalfjaar ook serieuzer begonnen met mijn eetgedrag te veranderen wat ervoor gezorgd heeft dat ik van 107>95KG gegaan ben.
Dacht eraan om zoiets als schema te hebben, commentaar is meer dan welkom. Dit zou dus een mengeling tussen beiden zijn. Dit zou 3x per week zijn!
Ik heb nog niet echt met losse gewichten gewerkt en wil hier ook aan beginnen.
Quadriceps: Leg extension 4x12
Hamstrings: Seated leg curl
Rug: Front lat pulldown
Borst:Incline dumbell bench press
Schouders: standing military press machine
Triceps: Tricep machine
Biceps: Bicep curl machine
Buikspieren: Een of andere machine, weet naam niet 123
Alle oefeningen 4 sets en 8 herhalingen
Daarna ~1 uur cardio (crosstrainer/hardlopen/fietsen/roeien)
Is dit iets of sla ik de plank finaal mis? Bedankt alvast!
Bij het ene forum zeggen ze 3x pw fullbody voor afvallen, mengeling met cardio/kracht of alleen cardio (1/2u)
Wat is nu ECHT de meest effectieve manier?
Verder:
19 jaar
1.87
95KG
vet%: onbekend maar iig teveel!
Ik ben sinds ~2 maanden begonnen met fitness en heb mezelf niet echt aan een schema gehouden, nu wil ik serieuzer gaan beginnen en dus een goed schema samenstellen om effectief af te vallen. Ik ben het afgelopen anderhalfjaar ook serieuzer begonnen met mijn eetgedrag te veranderen wat ervoor gezorgd heeft dat ik van 107>95KG gegaan ben.
Dacht eraan om zoiets als schema te hebben, commentaar is meer dan welkom. Dit zou dus een mengeling tussen beiden zijn. Dit zou 3x per week zijn!
Ik heb nog niet echt met losse gewichten gewerkt en wil hier ook aan beginnen.
Quadriceps: Leg extension 4x12
Hamstrings: Seated leg curl
Rug: Front lat pulldown
Borst:Incline dumbell bench press
Schouders: standing military press machine
Triceps: Tricep machine
Biceps: Bicep curl machine
Buikspieren: Een of andere machine, weet naam niet 123
Alle oefeningen 4 sets en 8 herhalingen
Daarna ~1 uur cardio (crosstrainer/hardlopen/fietsen/roeien)
Is dit iets of sla ik de plank finaal mis? Bedankt alvast!
Comment