Fullbody schema

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fullbody schema

    Hierbij wil ik even mijn nieuwe fullbody schema met jullie delen. Ben van plan dit schema de aankomende periode te gaan volgen.

    Vraag me af wat jullie er van vinden.

    Maandag:
    Back squats 4x4-6
    Speed Bench press 3x6-8
    Chin ups 3x6-8
    Military press 3x6-8
    Side raise 2x8-12
    Total sets:21

    Woensdag:
    Deadlift 2x4-6
    Leg curls 3x6-8
    T-bar row 3x6-8
    Rear delts 2x8x12
    Dumbell row 3x6-8
    total sets:19

    Vrijdag:
    Speed Back squats 3x6-8
    Bench press 4x4-6
    Pull ups 3x6-8
    Incline dumbell press 3x6-8
    Total sets:19

    Elke training:
    Biceps 2x8-12
    Triceps 2x8-12
    Calves 2x8-12
    People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

  • #2
    Wat bedoel je met speed back squats en bench press? Gewoon snel uitgevoerd ofzo? Schema ziet er in mijn ogen goed uit, de grote compounds zitten er in en niet te veel isolatie oefeningen.
    "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

    Comment


    • #3
      Originally posted by Max Gainz View Post
      Wat bedoel je met speed back squats en bench press? Gewoon snel uitgevoerd ofzo? Schema ziet er in mijn ogen goed uit, de grote compounds zitten er in en niet te veel isolatie oefeningen.
      speed sets, oftewel dynamic effort sets: 55-60% maximum en zo snel mogelijk reps uitvoeren (met uiteraard correcte techniek).

      Speed sets en high rep lijkt me niet echt gemakkelijk. (high rep = 6-8 reps)
      De meesten hebben al moeite met sets van 3. En voor squats wordt sets van 2 aangeraden.
      lucky short-armed-spine-bending bastard

      ~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

      Comment


      • #4
        Originally posted by Siegfried Muller View Post
        Elke training:
        Biceps 2x8-12
        Triceps 2x8-12
        Calves 2x8-12
        DIt schema spreekt mij erg aan, veel bassis oefeningen en ik kan ze allemaal uitvoeren op mijn ( niet al te high tech) sportschool.

        Ben van plan om het ook te gebruiken zins ik met mijn 6 dagen programma licht ben afgevallen IPV massa bouwen. Ook wil ik juist Nadruk leggen op de BICEPS, KUITEN en TRiCEPS, dust dit sluit helemaal op mij aan !

        Alleen 1 vraagje kan je 3x per week met uiteraard juiste voedings, rust enzovoort deze 3x 3dezelfde isolatie oefeningen doen zonder dat je het kapot trained ?

        Comment


        • #5
          Ziet er imo prima uit, maar die iso's kun je voor een deel wel in je compounds verwerken door het anders in te delen.
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

          Comment


          • #6
            Je doet in heel de week alleen T-bar als horizontale row of kijk ik nu ergens overheen ?

            Comment


            • #7
              Originally posted by axel1994 View Post
              speed sets, oftewel dynamic effort sets: 55-60% maximum en zo snel mogelijk reps uitvoeren (met uiteraard correcte techniek).

              Aight, weer wat bijgeleerd! Thnx bro!
              "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

              Comment

              Sidebar top desktop

              Collapse

              Actieve discussies

              Collapse

              Working...
              X