mijn fb schema nu

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mijn fb schema nu

Leg press 3 setjes 20 herh. x 30 kg
    abducctor selection 3 setjes 16 herh. x 30 kg
    adductor selection 3 setjes 16 herh. x 30 kg
    lat machine 3 setjes 16 herh. x 25 kg
    chest incline (press) 3 setjes 16 herh. x 15 kg
    pulley selextion trazybar pulldown 3 setjes 16 herh. x 15 kg
    crosstrainer 16 min. afwisselend 1m 30 sec level 8 en 30 sec. level 4
    loopband: 15 met helling snel wandelen
    fiets 10 min 1 min. level 10, 1 min. level 9, 1 min level 8, 1 min level 7 enz. enz.

dit schema is als ik het goed heb erg gericht op de vetverbranding. Op zich oke. Maar ik begrijp van velen toch dat ik beter aan krachttraining kan gaan doen.
    Ik was eigenlijk afgelopen week ook al bezig met ophogen door alles op te hogen qua gewicht en de herhalingen naar 14 te doen. Ik heb alleen het gevoel dat het toch een beetje doelloos is. De ene trainer zegt dit en de andere zegt dat. Ik ben even benieuwd naar jullie mening.
    Ik ben overigens nu 68,5 kg., bmi 24,5 vet% (sportschoolweegschaal) 31,1. Mijn vet% is erg hoog op billen en bovenbenen.
    hoe verder.
    Ik weet ook niet goed ik nu met de voeding een schema moet maken. Ik snap dat excel-shema niet of hij doet het niet goed op de apple laptop.
    Just do it!!!!

Originally posted by Mariekepiek View Post

dit schema is als ik het goed heb erg gericht op de vetverbranding.
    Vetverbranden doe je door middel van voeding. Een aparte manier van trainen om vet te verbranden bestaat niet (behalve ud2 maar dat is hier irrelevant)
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Hoge herhalingen zegt niks over vet verbranding. Vet verbranding heeft puur met je voedingsschema te maken. Je kan vet verliezen met herhalingen 3-6-9. Maakt niet uit allemaal.

Comment

Intensiteit = verbranding dat kan ook prima op setjes van 3 herhalingen Als je maximaal nut uit je training wil hebben kcal wise gewoon setjes met weinig rust achter elkaar doorjagen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X