Low Bf // trainingsschema//voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Low Bf // trainingsschema//voedingsschema

Hallo,

Zal me eerst even kort voorstellen.
    Ben Dion 18 jaar sport 6 maanden.
    Tijd in bulk gezeten en zojuist terug van vakantie over 8 weken ga ik weer.
    En dan wil ik er weer wat beter uitzien.

Ben 67 kilogram.
    Zojuist me bodyfat gemeten en deze is 16%.

Ik zou mijn bodyfat graag naar de 10% willen brengen!

Hiervoor heb ik een trainingsschema gemaakt en een voedingsschema.
    Graag zou ik hier op en aanmerkingen op willen krijgen.
    Attached Files
    Quitters never win !

Je vetten zijn wat laag maar net ok, je eiwitten zijn bijna 4x je bw das echt teveel daar kan de helft vanaf.

je trainingsschema is wel aardig, maar de volgorde is vrij onlogisch, eerst grote spiergroepen en dan kleinere, eerst compounds dan iso.

mvg q

Comment

Eiwitten scheelt 29 gram daar kan misschien nog wel wat af idd.

EDIT: kijk jij naar de aller onderste tabel ?
      Last edited by Dion079; 18-06-2013, 18:23.
      Quitters never win !

Comment

Je avond shake neem je met water? Je ontbijt met een shake? Ik zou je boterhammen even afwegen want 50 gram kan natuurlijk maar misschien zijn ze wel 30 gram meten is weten. Als je boterhammen 30gr wegen zou ik in de ochtend een goede brinta maaltijd nemen en die banaan daar ook naartoe verplaatsen. Je bakvet ben je ook vergeten. Verder heb Quibus je alles al verteld.
        Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Zou je niet liever gaan cleanbulken zodat je meer massa hebt?
          There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Ik heb geen boterhammen maar broodjes die wegen 50 gram.
            Ontbijt met een shake is voornamelijk omdat ik niet echt kan eten in de ochtend.
            Misschien dat ik inderdaad die banaan wel in de ochtend zou kunnen nemen.
            Waarschijnlijk ga ik de kip koken zodat je geen bakvet erbij gebruikt.

Iemand enig idee hoelang ik kip kan bewaren als het gegookt is (in de vriezer).
            Wil het telkens voor 3-4 dagen maken blijft de kip dan gewoon goed ?

Wat betreft de eiwitten je hebt de eerste totalen en dan nog gevorderden daaronder.
            Moet ik de eerste totalen gewoon aanhouden ?!(met dat handmatig invullen).

Gr
            Quitters never win !

Comment

Originally posted by Dion079 View Post
              Ik heb geen boterhammen maar broodjes die wegen 50 gram.
              Ontbijt met een shake is voornamelijk omdat ik niet echt kan eten in de ochtend.
              Misschien dat ik inderdaad die banaan wel in de ochtend zou kunnen nemen.
              Waarschijnlijk ga ik de kip koken zodat je geen bakvet erbij gebruikt.

Iemand enig idee hoelang ik kip kan bewaren als het gegookt is (in de vriezer).
              Wil het telkens voor 3-4 dagen maken blijft de kip dan gewoon goed ?

Wat betreft de eiwitten je hebt de eerste totalen en dan nog gevorderden daaronder.
              Moet ik de eerste totalen gewoon aanhouden ?!(met dat handmatig invullen).

Gr
              In de vriezer wel ja. Toch volkoren brood gaan leren eten. Je neemt niet van die bolletjes toch?
              Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Ja ik eet volkoren bolletjes.
                Dit krijg ik teminste goed weg

Maar moet ik wanneer ik cardio heb gedaan die kcal weer erbij eten ?
                Quitters never win !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X