Hoi,
Dit is het schema dat ik nu volg om te cutten:
MA: RUST
DI : Triceps/biceps
WO: fietsen 45 min
DO: schouders/buik
VR: Borst/Rug
ZA: Buik / 45min fietsen
ZO: Benen/45min fietsen
Ik doe wel elke spiergroep maar éénmaal per week, weet niet echt of dat te weinig is of niet ( ook als ik winny kuur??)
Trainingen duren NOOIT langer dan 45 min.
Soms zie ik er daar 1h30 bezig voor een training wat volgens mij niet echt veel beter is....iedereen maar kijken als ik na 40min stop....maar ja 2 spiergroepen per keer, kan je moeilijk 1h aan bezig zitten want na 45 min zit ik er door...doe ik het dan goed of doen de anderen het goed.
Ik zou nooit als ik intensief train 1h30 kunnen trainen..als je 1h30 kan trainen train je toch wel niet toppie volgens mij.
Ik doe ongeveer per spiergroep 3 a 4 verschillende oefeningen.
Moet ik dit schema veranderen als ik aan winny depot begin ..volgens mij niet.
Alvast bedankt!!!
grtz wimpy
Dit is het schema dat ik nu volg om te cutten:
MA: RUST
DI : Triceps/biceps
WO: fietsen 45 min
DO: schouders/buik
VR: Borst/Rug
ZA: Buik / 45min fietsen
ZO: Benen/45min fietsen
Ik doe wel elke spiergroep maar éénmaal per week, weet niet echt of dat te weinig is of niet ( ook als ik winny kuur??)
Trainingen duren NOOIT langer dan 45 min.
Soms zie ik er daar 1h30 bezig voor een training wat volgens mij niet echt veel beter is....iedereen maar kijken als ik na 40min stop....maar ja 2 spiergroepen per keer, kan je moeilijk 1h aan bezig zitten want na 45 min zit ik er door...doe ik het dan goed of doen de anderen het goed.
Ik zou nooit als ik intensief train 1h30 kunnen trainen..als je 1h30 kan trainen train je toch wel niet toppie volgens mij.
Ik doe ongeveer per spiergroep 3 a 4 verschillende oefeningen.
Moet ik dit schema veranderen als ik aan winny depot begin ..volgens mij niet.
Alvast bedankt!!!
grtz wimpy
Comment