Vrienden van het staal, hoe is het? Het is is mooi weer dus het kan niet beter!
Ik wil graag jullie advies.
Vorige jaar augustus ben ik weer begonnen met trainen na een stop van 2 jaar. (studie)
Ik heb alleen maar massa getraind 12,10,10,8 die herhalingen toen rust gepakt na drie maanden trainen (10 dagen) toen weer begonnen met massa.
Maar de laatste tijd vind ik dat ik vrij vaak in herhaling val, voel het allemaal niet meer zo nadat ik getraind heb, in me spieren.
Dus om me training en me lichaam een nieuwe impuls te geven dacht, we gaan is ff aan de kracht werken wat vinden jullie hiervan!
ma: Borst,triceps
borst.
dumbell press 8,6,4,2,1
dumbell press schuin 8,6,4,2,1
dippen tot uitputting 3 setjes
triceps.
Dumbell achter je hoofd 8,6,4,2
Reverse grip 8,6,4
Schedelkraker met ez-stang 8,6.4,
di: Rug,biceps
Rug.
Barbell Row 8,6,4,2
Dumbell Row 8,6,6,4
Deadlifts 8,6,6,4
Reverse lat pulldown 8,6,4,2
Biceps.
Hammercurl 8,6,4,4
Preacher curl met ez-stang 8,6,4,4
Wo: Benen en Scouders
Squat: 8,8,8,8 retezwaar doen!!!!
Leg press 8,8,8,8
Leg extension: 8,8,8,8
Schouders heb ik nog geen idee, ik weet dus niet met een kracht schema hoe je dat moet inpassen? iemand ideeen?
Do: Rust.
Vij: Rust.
Ben van plan om dit 2 weken vol te houden.
Zoals jullie zien heb ik het kort en compact gehouden, qua voeding zit het goed bij mij , ik ben van nature niet erg dik ( ectomorf) dun mannetje dus, maar ik let goed op me voeding en me rust is ook goed. Dus alle voorwaarden zijn goed!
Het is aan jullie, commentaar is op ze plaats.
Ik wil graag jullie advies.
Vorige jaar augustus ben ik weer begonnen met trainen na een stop van 2 jaar. (studie)
Ik heb alleen maar massa getraind 12,10,10,8 die herhalingen toen rust gepakt na drie maanden trainen (10 dagen) toen weer begonnen met massa.
Maar de laatste tijd vind ik dat ik vrij vaak in herhaling val, voel het allemaal niet meer zo nadat ik getraind heb, in me spieren.
Dus om me training en me lichaam een nieuwe impuls te geven dacht, we gaan is ff aan de kracht werken wat vinden jullie hiervan!
ma: Borst,triceps
borst.
dumbell press 8,6,4,2,1
dumbell press schuin 8,6,4,2,1
dippen tot uitputting 3 setjes
triceps.
Dumbell achter je hoofd 8,6,4,2
Reverse grip 8,6,4
Schedelkraker met ez-stang 8,6.4,
di: Rug,biceps
Rug.
Barbell Row 8,6,4,2
Dumbell Row 8,6,6,4
Deadlifts 8,6,6,4
Reverse lat pulldown 8,6,4,2
Biceps.
Hammercurl 8,6,4,4
Preacher curl met ez-stang 8,6,4,4
Wo: Benen en Scouders
Squat: 8,8,8,8 retezwaar doen!!!!
Leg press 8,8,8,8
Leg extension: 8,8,8,8
Schouders heb ik nog geen idee, ik weet dus niet met een kracht schema hoe je dat moet inpassen? iemand ideeen?
Do: Rust.
Vij: Rust.
Ben van plan om dit 2 weken vol te houden.
Zoals jullie zien heb ik het kort en compact gehouden, qua voeding zit het goed bij mij , ik ben van nature niet erg dik ( ectomorf) dun mannetje dus, maar ik let goed op me voeding en me rust is ook goed. Dus alle voorwaarden zijn goed!
Het is aan jullie, commentaar is op ze plaats.
Comment