Hoi
Ik ben nieuw op dit forum en wens me eerst even voor te stellen... Ik ben 32 jaar, doe al geruime tijd krachttraining, ik meet 1m72 en weeg 71 kg.
Ik ga niet naar een fitnesscentra en train thuis. Ik heb geen moderne installaties staan thuis, enkel een bankje die ik kan verschuiven en halters en schijven :-)
Ik wens hier even een schema op te stellen dat ik opgemaakt heb door de vele sticks hier te bekijken... Opmerkingen, aanwijzingen zijn steeds van harte welkom. Gelieve er wel rekening mee te houden dat ik bepaalde oefeningen niet kan doendoordat ik thuis enkel halters en schijven heb liggen...
Mijn bedoeling is voornamelijk massa bij te kweken... Zoals reeds gezegd, ik doe al geruime tijd krachttraining dus ben niet nieuw in het vak
Dag 1
Borst/biceps
Flat bench press 5x5
Incl. Bench press 5x5
Dumbbell press 12/10/8
Dumbbell flyes 10/10
pompen?
Dumbbell curl 10/8/6
Barbbell curl 8/8
EZ Bar curl 8/8
Dag 2
Benen
Squat 5x5
Barbbell step up 12/10/8
Leg Curl 12/10/8
Romanian deadlift 12/10/8
Standing Calf raises 12/10/8
Dag 3
Rug
Barbbell deadlift 5x5
Barbbell bent over row 5x5
Dumbbell row 5x5
Dumbbell shoulder shrug 12/10/8
Chin ups zou ik hier graag aan toevoegen maar dit lukt mij niet want mijn bank kan ik niet zo hoog zetten...
Dag 4
Schouder/Tricpes
Standing mil press 5x5
Seated lateral raises 10/8/6
Bent over dumbbell reverse fly 10/8/6
close grip bench press 10/8/6
Dumbbell triceps extension 10/8/6
EZ bar triceps extension 10/8/6
Vinden jullie dit een goed schema en wat vinden jullie van de aantal reps...
Alvast bedankt
grtz
Ik ben nieuw op dit forum en wens me eerst even voor te stellen... Ik ben 32 jaar, doe al geruime tijd krachttraining, ik meet 1m72 en weeg 71 kg.
Ik ga niet naar een fitnesscentra en train thuis. Ik heb geen moderne installaties staan thuis, enkel een bankje die ik kan verschuiven en halters en schijven :-)
Ik wens hier even een schema op te stellen dat ik opgemaakt heb door de vele sticks hier te bekijken... Opmerkingen, aanwijzingen zijn steeds van harte welkom. Gelieve er wel rekening mee te houden dat ik bepaalde oefeningen niet kan doendoordat ik thuis enkel halters en schijven heb liggen...
Mijn bedoeling is voornamelijk massa bij te kweken... Zoals reeds gezegd, ik doe al geruime tijd krachttraining dus ben niet nieuw in het vak
Dag 1
Borst/biceps
Flat bench press 5x5
Incl. Bench press 5x5
Dumbbell press 12/10/8
Dumbbell flyes 10/10
pompen?
Dumbbell curl 10/8/6
Barbbell curl 8/8
EZ Bar curl 8/8
Dag 2
Benen
Squat 5x5
Barbbell step up 12/10/8
Leg Curl 12/10/8
Romanian deadlift 12/10/8
Standing Calf raises 12/10/8
Dag 3
Rug
Barbbell deadlift 5x5
Barbbell bent over row 5x5
Dumbbell row 5x5
Dumbbell shoulder shrug 12/10/8
Chin ups zou ik hier graag aan toevoegen maar dit lukt mij niet want mijn bank kan ik niet zo hoog zetten...
Dag 4
Schouder/Tricpes
Standing mil press 5x5
Seated lateral raises 10/8/6
Bent over dumbbell reverse fly 10/8/6
close grip bench press 10/8/6
Dumbbell triceps extension 10/8/6
EZ bar triceps extension 10/8/6
Vinden jullie dit een goed schema en wat vinden jullie van de aantal reps...
Alvast bedankt
grtz
Comment