Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier op het forum. Ik fitness nu 9 maanden en heb altijd het schema door de fitness instructeurs laten maken, ook deze keer weer. Nu ben ik benieuwd wat jullie hiervan vinden (even hun expertise testen)
Ik ben 23 jaar en weeg 72,5kg. Mijn vetpercentage is 14,8%, vocht 58,6% en vetvrije huid (fitness instructeur opgeschreven, moet denk ik massa zijn) 58,7%.
Mijn doel is wat meer massa om uiteindelijk weer rond de 12% vetpercentage te zitten.
Ik heb een splitschema en ga normaliter 3/4x per week.
Benen, rug en biceps
Borst, triceps en schouders
Buik 3x per week
Warming-up:
Benen
Rug
Biceps
Borst
Triceps
Schouders
Buik
Op trainingsdagen neem ik een eiwitshake (met melk) voor het fitnessen en dan 2 uur later nog één.
Qua voeding hou ik niet alles bij. In hoofdlijnen:
'S ochtends: Muesli met yoghurt
11 uur: 2 boterhammen met gekookte gelderse worst
13 uur: 2 boterhammen met pasta
15 uur: 2 boterhammen met kokosbrood
18 uur: ''prakkie'' of één of andere pasta
20 uur: Tosti oid
Daarnaast neem ik elke dag 2 fruitshakes (peer, banaan, kiwi, appel, sinaasappel en dan de blender in)
Ik kan me voorstellen dat voornamelijk mijn voeding een stuk beter kan. Ik ben echter geen alleseter (een moeilijke eter dus)..
Ik ben benieuwd naar jullie meningen!
Ik ben nieuw hier op het forum. Ik fitness nu 9 maanden en heb altijd het schema door de fitness instructeurs laten maken, ook deze keer weer. Nu ben ik benieuwd wat jullie hiervan vinden (even hun expertise testen)
Ik ben 23 jaar en weeg 72,5kg. Mijn vetpercentage is 14,8%, vocht 58,6% en vetvrije huid (fitness instructeur opgeschreven, moet denk ik massa zijn) 58,7%.
Mijn doel is wat meer massa om uiteindelijk weer rond de 12% vetpercentage te zitten.
Ik heb een splitschema en ga normaliter 3/4x per week.
Benen, rug en biceps
Borst, triceps en schouders
Buik 3x per week
Warming-up:
- 5 min cross trainer (+ 5 min fietsen naar fitness)
Benen
- Sumo squat
- 45º leg press
- Trx lunges
Rug
- Pulldown
- Seated cable row
- PL Lat Machine
Biceps
- Barbell curl
- Hammer machine (3 standen, smal, 'normaal' en breed)
Borst
- Crossover cable
- Fly dumbbell (liggend en Incline)
- Dumbbell press
Triceps
- lying triceps extension
- Dips
Schouders
- Side raise
- Neck press
- Reverse fly
Buik
- Reverse crunch
- Trx hover (plank en dan knieën naar me toe)
- Abdonimal crunch (machine)
Op trainingsdagen neem ik een eiwitshake (met melk) voor het fitnessen en dan 2 uur later nog één.
Qua voeding hou ik niet alles bij. In hoofdlijnen:
'S ochtends: Muesli met yoghurt
11 uur: 2 boterhammen met gekookte gelderse worst
13 uur: 2 boterhammen met pasta
15 uur: 2 boterhammen met kokosbrood
18 uur: ''prakkie'' of één of andere pasta
20 uur: Tosti oid
Daarnaast neem ik elke dag 2 fruitshakes (peer, banaan, kiwi, appel, sinaasappel en dan de blender in)
Ik kan me voorstellen dat voornamelijk mijn voeding een stuk beter kan. Ik ben echter geen alleseter (een moeilijke eter dus)..
Ik ben benieuwd naar jullie meningen!
Comment