Droogmaak schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Droogmaak schema

Hallo allemaal,

Naar aanleiding van Shannassa laat ik nu mijn schema in simpele vorm even zien:

- Maandagavond: - 4 x borst oefeningen maal 4 setjes van 10
    - 2 x buik oefeningen maal 2 setjes van 65 (sit-ups)
    - 15 minuten hardlopen op de loopband

- Dinsdagochtend: - 40 minuten hardlopen in het bos
    - Dinsdagavond: - 4 x schouder oefening maal 4 setjes van 10
    - 3 x rug oefening maal 4 setjes van 10
    - 5 minuten roeien

- Woensdagmiddag - 1 uur spinning
    - Les geven (badminton)

- Donderdagavond -
    15 minuten hardlopen
    - 15 minuten crosstrainen, zwaar level
    - 10 minuten fietsen, zwaar leven
    - 2 x Been oefening maal 4 setjes van 10

- Vrijdagavond - 4 x biceps oefening maal 4 setjes van 10
    - 3 x triceps oefening maal 4 setjes van 10
    - 3 x Buik oefening maal 3 setjes van 65 (sit ups)

- Zaterdag - 45 minuten hardlopen in het bos

- Zondag - idem als maandag

ik heb dus geen vast schema voor een vaste weekse dag, dit schema draaid telkens door behalve het badminton les geven.

Ik probeer binnen 2 weken niet dezelfde oefeningen te doen voor de spiergroepen. Gewoon variatie houden dus.

Wat buik betreft doe ik verschillende sit up oefeningen, benen omhoog gooien etc.

Mijn doel is om mijn spieren zo goed mogelijk te behouden maar wel droger te worden, van 11% naar 9% gaan en met nadruk de buik en billen mooi strak te maken.

Dit gaat gecombineerd met een eetschema wat ik heb gemaakt, deze heb ik gisteren op dit forum gezet.

Mochten er aanmerkingen zijn dan hoor ik dit graag!
    Alvast bedankt.

ik zou je krachttraining voor je looptraining doen, heb je nog meer kracht, en als je aan de cardio begint na de krachttraining begin je zo goed als onmiddellijk met vetverbranding want dan zijn glycogeenwaardes (of hoe het ook noemt ) al opgebruikt.
    No Pain No Gain!

Comment

Idd, eerst kracht, dan cardio

Comment

Zoals al gezegd ,eerst kracht dan pas cardio.

de schoudertraining de dag na de borsttraining is niet goed omdat je bij borst het grootste gedeelte van de schouders al belast hebt, of wel doe je schouders bij borst ofwel laat je er genoeg dagen rust tussen. Voor kleine spiergroepen als schouders en borst doe je 4 oefeningen en voor een grote spiergroep als de rug maar drie oefeningen, het is andersom kerel, rug 4-5 oefeningen en borst 2-3 oefeningen en schouders 3 oefeningen.
        Donderdag de je benen na de cardio, heb je dan nog wel fut na al die cardio, misschien beter eerst de benen trainen en dan de cardio zo kunnen terwijl alle afvalstoffen direct afgevoerd worden en heb je de dag erna minder pijn
        4 biceps oefeningen is dan ook weeral teveel van het goede.

Droger worden doe je enkel door dieet en cardio, en krachttraining kan u er ook in helpen maar dan moet je zwaar en kort trainen, geen 10hh per oefeningen maar 6-8 hh en zwaar .

Grtz
        stil growing

Comment

Tnx Snipke, ik zal de training aanpassen.

Ik dacht trouwens dat je juist veel herhalingen met licht gewicht moest doen om droog te trainen, 15 hh ofzo? Ik doe dit juist niet omdat ik zoveel cardio en dieet doe.

Gr

Comment

Dat ligt er maar net aan wat je doelstelling is. Aan jouw schema te zien is het niet de bedoeling dat je heel groot wil worden. Dan kan je inderdaad beter met lichtere gewichten veel herhalingen doen, wil je nu daar en tegen wel groter worden dan zul je zwaardere gewichten moeten nemen met minder herhalingen.
            Last edited by Countdown; 15-07-2006, 01:36.

Comment

Stel je gerust ff voor in het daarvooor bestemde gedeelte voordat je verder post.

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik ben nu ongeveer 2 weekjes verder en het gaat prima!

Mijn stats:

1.78 cm
                69 kg
                10,3 % vet
                65.3 % water

Nou ben ik lang nog niet droog genoeg naar mijn mening, erg tevreden over de armen,schouders, benen en rug. Minder tevreden over de buik en billen.

Weet iemand misschien hoe ik die verhoudingen kan bijstellen? Lijkt net of de laagjes vet rond m`n buik en billen niet weg willen, heb ook een vrij dikke huid...

Nogmaals ik ben niet ontevreden maarja je wilt zo graag dat alles er ok uitziet he.

Comment

Kwestie van geduld, vet gaat nu eenmaal niet overal tegelijk weg helaas...

Comment

Klopt jammer genoeg niet...

Ach ik heb nog 12 maanden voordat de volgende Men`s health contest er is dus hoop dat het dan wel wat gereduceerd is

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X