Trainings schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trainings schema

Hoi,ik wil thuis beginnen met trainen zou het leuk vinden als er een goeie trainingsschema voor me is.
    Ik ben 1m 68 en weeg 66 kilo en droog,ben van uitmezelf best gespierd maar kan nog beter.
    Ik heb een bank,dumbbells,een rechte stang en een z stang,en de nodige gewichten.

Alvast bedankt.
    Last edited by Memoo; 04-11-2006, 00:33.

hoi

Ik wil dus graag mn bovenlichaam goed trainen,breder en gespierder worden,mn benen natuurlijk ook.

Comment

Als ik jou was, dan zou ik gewoon een eenvoudig basisschema gaan trainen gedurende 3 tot 4 maanden, en daarna een splitschema als je dit al zou willen tenminste.
      Je doet dan voor elke spiergroep 1 oefening van drie sets van 10 reps.
      B.v Squat-bankdrukken-bent over row-neck press, of militair press-barbell curl-Liggend french triceps extension.

Als je merkt dat je sterker wordt, verhoog je het gewicht van je laatste set, daarna ook de tweede set enz.
      Dit is simpel en doeltreffend, en niet met te zware gewichten trainen, zeker niet in het begin.
      Na een tijdje kan je alles 4 keer 10 reps doen, en dan een gecompliceerder schema als je wilt.
      Het beste is om dit schema om de dag te trainen, of evt twee keer per week.
      En anders moet je even hier op het board kijken, staat genoeg info over schema's.
      Veel succes.
      Brear.

Comment

hoi

Dankje wel brear,dan ga ik maar eerst ff beginnen met een basisschema voor 3 maanden.

Comment

trainingsschema met fotos

Weet iemand of ik ergens op het net een basis trainingsschema kan vinden met fotos hoe je de training aan moet pakken?
          Want al die namen voor de verschillende trainingen is een beetje moeilijk voor me te begrijpen.

Comment

ExRx Exercise & Muscle Directory
            Daar kan je heel veel oefeningen vinden met bewegende plaatjes.
            Bezoek ook eens het forum.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X