help me aub

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• help me aub

ik ben nieuw hier en ook in het wereldje!
    ik train nog maar 3 maanden en kreeg er geen vet af, dus heeft iemand me aangeraden om clenbuterol te gebruiken, maar ik zou niet weten hoe ik eraan moet beginnen.ik ben 20 jaar weeg 76kg en ben 1m73 groot.
    zou er iemand mij wat raad kunnen geven aub.

dank bij voorbaat

Om te beginnen, afvallen, daar heb jij geen anabolen voor nodig, en degene die jou dat aangeraden heeft mag je een schop onder zijn hol geven.

Afvallen heeft alles te maken met minder eten dan je verbruikt. Dit houd in:
    Stap1: Je voedingsbehoefte berekenen (voedingsbehoefte.nl)
    Stap2: Een eetschema maken(staat genoeg info op dit board)
    Stap3: De totalen van je schema uitrekenen(hoeveel kcal is het, enz..)
    Stap4: Je voedingsschema daar waar nodig zo bijstellen, dat je (max) 500kcal eronder zit.
    Wij helpen je daarbij, als je het post op het forum.
    Stap5: Je aan je voedingsschema houden, lekker cardio doen, en de pondjes VLIEGEN er van af. Je moet niet bang zijn voor honger. Als je wel bang bent voor honger, dan is er niks anders, aangezien clenbuterol veel ergere dingen tot gevolg kan hebben.

Even een stukje over clenbuterol:

Het gebruik ervan gaat gepaard met chronische hoofdpijn, misselijkheid, duizeligheid, angst- en paniekaanvallen, het continu trillen van de spieren (tremor), hartritmestoornissen en krachtigere hartcontracties. Deze laatste twee effecten kunnen, in combinatie met het wijder worden van de bloedvaten, fatale gevolgen hebben.

Bron: eigenkracht.nl
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Originally posted by matthiasb View Post
      ik ben nieuw hier en ook in het wereldje!
      ik train nog maar 3 maanden en kreeg er geen vet af, dus heeft iemand me aangeraden om clenbuterol te gebruiken, maar ik zou niet weten hoe ik eraan moet beginnen.ik ben 20 jaar weeg 76kg en ben 1m73 groot.
      zou er iemand mij wat raad kunnen geven aub.

dank bij voorbaat
      Yow kerel
      Wat is je vetpercentage ? Als je 3 - 4 kg wilt afvallen kan je dat toch ook door regelmatig cardio te doen ipv door clenbuterol te slikken. Echt jammer dat je de oplossing zoekt bij doping ipv bij je discipline.

Comment

Het word hem alleen maar aangeraden..

Comment

AS is de shit..

NOT (op zen borats)

Ik volg dav1t0

Comment

En ik sluit aan in de polonaise, clen heb je echt niet nodig als je de tips van David opvolgt.

Comment

Wat david zegt is allemaal leuk en aardig, en het klopt helemaal, maar hij vergeet het meest simpele die de meeste mensen die een dieet volgen vergeten.....breng dicsipline, en zorg dat je die nooit kwijtraakt...als je instelling 100 procent is pas beginnen...

succes

Comment

Voor mij had het te maken met de insteek. Vroegah was ik te dik en besloot ik op een dag te gaan fitnessen. Toen werd ik slank en kapte ik ermee, waardoor ik binnen een jaar weer net zo dik was als voor ik begon

Toen ik opnieuw begon met fitnessen besloot ik voor een andere insteek te kiezen, namelijk dat het iets is dat je for life doet. Op die manier was het gemakkelijker om door te blijven gaan. Denk niet 'hoe wil ik er over 5 maanden uit zien', maar 'hoe wil ik er over 50 jaar uit zien'. Als je elk jaar 1 kg aankomt ben je over 30 jaar 100kg. De grote vraag is dan, wil je zo'n bolle worden die staat te hijgen als ie naar zn auto loopt, of een kwiek persoon op leeftijd Easy choice

Comment

Originally posted by Guines View Post
                  Wat david zegt is allemaal leuk en aardig, en het klopt helemaal, maar hij vergeet het meest simpele die de meeste mensen die een dieet volgen vergeten.....breng dicsipline, en zorg dat je die nooit kwijtraakt...als je instelling 100 procent is pas beginnen...

succes
                  sluit ik me bij aan
                  Who's the Chef

Comment

nee

sluit ik me ook bij aan wat is nou 3 maanden trainen,kom op werken om het er af te krijgen.

Comment

Discipline kan natuurlijk niet ontbreken, maar heeft niet zoveel met een voedingsschema te maken.

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
                        Discipline kan natuurlijk niet ontbreken, maar heeft niet zoveel met een voedingsschema te maken.
                        Nou ja niet zo veel.......
                        Het is misschien niet iets wat je tusen je maaltijden neerzet maar het is zeker wel esentieel voor de uitvoer van je voedingsschema!!

gr

Comment

en of
                          de eerste paar weken is het echt dicipline
                          krijg honger en mag nog iet eten aaaa das kut
                          en dan mag je eten en alleen maar 2 boterhammen terwijl ik der miss wel 8 op kan nou probeer je dan maar is in te houden
                          Who's the Chef

Comment

idd en een snack-attack ligt altijd op de loer!

gr

Comment

discipline heb je ALTIJD nodig, oke bulken kan lastig vol te houden zijn.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X