weet niet hoe eraan te beginnen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• weet niet hoe eraan te beginnen

hey iedereen,

bedankt voor jullie raad heb de clen direct laten staan.
    dus ga ik op men eten letten, heb ook een home trainer en ga 2tot 3 keer in de week zwemmen en ik speel 3 dagen voetbal.
    zou er iemand een voedingsschema/trainingsschema willen maken?
    het gaat me niet echt om de spieren maar om mooi afgelijnd te zijn.
    mijn BMI is nu 26 dus is wel wat te hoog.

bedankt!
    greetz

Lees wat in deze secties onder sticky's, kopieer een voedingsschema, pas het een beetje aan, zet je gegevens erbij, en post het.
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Heb het in je voorsteltopic ook al gepost, zoals je in de regels hebt kunnen lezen doen we niet aan kant en klare schema's.
      Eerst zelf wat moeite doen dus dan helpen we je absoluut verder!

Comment

Geinig, ik ben ook 1.73 en toen ik begon met fitness was ik ook 76 kg

Wat ik heb gedaan, was eigenlijk wat David in je andere thread postte: proberen elke dag in totaal meer energie te gebruiken dan ik binnen krijg. Uiteindelijk komt dit gewoon neer op kilocalorieen tellen. Nu, ruim 2 maanden later, weeg ik 71kg.

Iets waar jij misschien ook wat aan hebt: toen ik net begon lette ik puur op m'n gewicht in KG en BMI, maar ik ben er achter gekomen dat dat niet zo veel zegt; BMI is een heel globale indicatie. Mijn BMI is inmiddels prima in orde, maar m'n lichaamsvetpercentage is nog steeds te hoog. Bij mij op de sportschool hebben ze een apparaat (tanita meting ofzo heet dat geloof ik?) waarmee ze je vetpercentage kunnen schatten. Geen idee waar je dat verder kunt laten doen though.

Anyways, zoals David zei.. meer verbranden dan je binnenkrijgt = you lose weight! Wat rest, is kcal optelsommetjes Wat eten betreft, eet regelmatig, sla geen maaltijden over en eet weinig verzadigde vetten.

Comment

Klopt helemaal! Het is indeed tanita meting.
          VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
            Lees wat in deze secties onder sticky's, kopieer een voedingsschema, pas het een beetje aan, zet je gegevens erbij, en post het.
            deze tip even opvolgen en je komt een heel eind
            Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X