Werking van clen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Werking van clen

Ik zit te denken om me even te richten op vetverlies. Aangezien ik in de zomer toch minder eet dan s'winters denk ik dat ik mijn AS kuurtje uitstel tot de winter. Ik heb mijn voedingschema al aangepast (meer eiwitten en minder koolhydraten een dalen in calorien). Ik blijf gewoon trainen zoals ik nu doe (kort en zwaar en geen cardio). Denk dat voeding toch het belangrijkste is om vet te verliezen. Nu wil ik er clenbuterol bij gebruiken, maar weet er verdomd weinig vanaf. Wat ik graag wil weten zijn met welke bijwerkingen ik rekening moet houden (bloeddruk momenteel 68/130), hoeveel je moet gebruiken, hoe lang ? Misschien kan iemand me doorverwijzen naar een site waar deze info te vinden is. BVD

Oh ja, ik heb vorig jaar een keer xeanadrine gebruikt en heb er geen resultaten mee geboekt

Clenbuterol is een agonist van de beta2 adrenoreceptor. In vetcellen activeert dit een stimulerende G-proteine dat adenylaat cyclase activeert. Adenylaat cyclase splits ATP en maakt cAMP, die een second messenger hormoon is intracellulair. cAMP gaat dan weer de proteine Kinase A activeren, dewelke Hormoon gevoelig lipase dan weer phosphoryleert tot HSL-P, die zijn catalytische subunits loslaat op triacylglyceriden, die volgens een drie-staps process afgebroken worden tot glycerol en drie vrije vetzuren. Als die vetzuren, door middel van transportproteinen zoals ALCAR ook nog eens uit de cel raken, dan kunnen ze benuttigd worden voor energie voorraad op voorwaarde dat er voldoende zuurstof en een calorisch deficiet aanwezig is.

Clenbuterol is een vrij sterke agonist van de beta2 adrenoreceptor, waardoor de beta2 na korte tijd (vaak slechts 2 weken) phosphoryleert of in de cel getrokken wordt, waardoor clenbuterol dan niet meer werkt en een sterk rebound effect veroorzaakt.

Het gebruik van clen is het beste 2 weken op en 2 weken af.
    Doseringen liggen tussen de 80mcg en de 160mcg per dag voor mannen.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ok dank je. En de bijwerkingen, verhoogd het bv je bloeddruk of kun je hartkloppingen krijgen. Oh ja 2 weken op twee weken af gedurende een periode van ?

Comment

Zou persoonlijk niet meer als 4 a 5 van zulke cycles doen maar anderen zeggen weer zolang als je het zelf nodig vindt mede omdat het geen anabool is.

Het verhoogd je lichaamstemperatuur. Ook je bloeddruk kan iets hoger worden maar in mijn geval, wordt wekelijks gemeten is het verschil minimaal. ( Normaal 130/80 en met clen 140/80 )
        Hartkloppingen heb ik persoonlijk nooit gehad van clen.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

waar?

Edit: heb je vraag verwijderd. Lees de richtlijnen van het forum nog eens goed door, dan zul je merken dat je vraagstelling te open was!
          Geen oeroude topics naar boven halen s.v.p.
          Mr. Symmetry.
          Last edited by Mr. Symmetry; 21-12-2006, 14:41. Reason: Te open vraagstelling.
          Trainen voor die spiertieten

Comment

volgens mij mag je dat niet vragen kerel
            Who's the Chef

Comment

Topic kan wat mij betreft dicht.
              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X