voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedingsschema

hoi ik (1.60m,49kg) wil na twee jaar fitness alleen puur krachttraining gaan doen,om spiertjes te krijgen met een plat buikje.
    ik eet altijd al gezond maar wordt een beetje dol van het lezen (ben al een half jaar alle fitness voeding stickies en adviezen aan het lezen.)
    ik heb nog geen speciefiek schema gemaakt maar eet nu dit en kombieneer heel veel met deze voeding;

7.00 onbijt;2 volkoren boterhammen + 2 x kipfilet of rookvlees
    om half 9 kt ong 3 kwartier 3 x per week(ma,woe,vrijdag)
    10.30 tussendoor ;1 banaan + 1 boterham met kipfilet
    12.30 lunch;250 gr m.kwark +3 eetl havermouth + 3 eetl muesli (zonder suiker)+ 15 gr gem.noten +1 theel. honing.
    14.30 tussendoor;1 stukkie fruit.of 1 opschepl. kikkererwten en 1 opschepl. kidneybonen.
    17.00. wat de pot schaft.
    18.00 werken.
    21.30 250 gr m.kwark.
    op de dagen dat ik niet train eet ik als lunch vaak 2 volkoren boterhammen met 1 x mager vlees en 1 x pindakaas geb.ei of tonijn en een bakie salade.
    ik probeer zo veel mogelijk te eten om aan mijn calorieen behoefte te komen;
    1955 kcal
    95 eiwitten.
    43 vetten.
    296 koolhydraden.
    ga ik nu groeien,krimpen of word ik vetter?
    Last edited by might ass well; 12-03-2009, 12:41. Reason: iets vergeten
    voer eendjes,geen oorlog

o ja m'n vetpercentage is 11 procent en moet eigenlijk nog iets minder worden vandaar dat ik kt wil gaan doen,zonder cardio want loop en fiets al de hele dag.
    voer eendjes,geen oorlog

Comment

Eeum, als je vet% echt 11% is zou ik NIET lager gaan!! Der mogen wel enkele bijkomen zelfs!!

Ipv afslanken zou ik net bulken.
      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

ja misschien wel,alleen alles is spier maar er zit nog een klein laagje vet op mijn buikje,dus die moet er ook nog af
        voer eendjes,geen oorlog

Comment

Een klein laagje is toch dikke prima.. zolang je geen buikje hebt is er niks aan het handje. =)

Comment

nee het is echt geen buikje ,maar die vrouwen toch he' altijd wat te zeuren
            voer eendjes,geen oorlog

Comment

dat is 'm dan mijn buik (je)(zie mijn foto album)
              ik denk dat ik er nog wel wat werk aanheb,hahaha, oordeel zelf maar.
              voer eendjes,geen oorlog

Comment

Ik zou toch echt stoppen met vermageren... 11% voor een vrouw is LAAG
                The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Daar hoeft naar mijn mening geen vet meer af!

Comment

Originally posted by might ass well View Post
                    ja misschien wel,alleen alles is spier maar er zit nog een klein laagje vet op mijn buikje,dus die moet er ook nog af
                    Als je met 11% een klein laagje hebt.. dan is er vast iets mis met je vetmeting of je zelfbeeld. Waarom zou je zo laag willen gaan, als je geen wedstrijden doet? Lekkere gedachte als je essentiele vetten verbrand, het constand koud hebt, je menstruatie uitblijft (en dus onregelmatig is), je haast alleen nog maar spierweefsel kan afbreken, en ga zo maar door. Maare, zelf weten hoor. Al heb ik een vaag vermoeden dat dit reacties zijn waar je op hoopt.

Comment

Ga vooral niet te laag in je vetpercentage, het is echt niet goed.
                      Ik ben 161 cm groot en weeg 51 kg.
                      Mijn huisdokter, tevens een erkend sportdokter kijkt hier heel erg hard op dat ik niet meer onder de 50 kg ga. Begin vorig jaar zat ik qua training en gewicht waar ik wou zitten. Toe kreeg ik een klein griepje, maar omdat ik zo weinig had om mijn lichaam mee te beschermen ben ik in het ziekenhuis terecht gekomen, veel te veel gewichtsverlies, uitdroging, te lage bloeddruk, zelfs mijn regels zijn even weggevallen. Aan het einde van het verhaal woog ik nog slechts 42 kg.

Dus ga echt niet te laag, aan je foto te zien heb je niets om je zorgen over te maken. Het ziet er goed uit en als je niet aan miss fitness wedstrijden meedoet hoeft je buikhuid echt geen sigarettenvelletje dik te zijn.
                      Last edited by Springmuis; 13-03-2009, 15:49. Reason: te vroeg gepost, te snel op enter gedrukt, helft was nog niet getypt.
                      Si je n'ai pas l'amour, je ne suis rien
                      Si je n'ai pas le sport, je ne suis rien
                      L'amour dans le sport = c'est la belle vie

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                        Als je met 11% een klein laagje hebt.. dan is er vast iets mis met je vetmeting of je zelfbeeld. Waarom zou je zo laag willen gaan, als je geen wedstrijden doet? Lekkere gedachte als je essentiele vetten verbrand, het constand koud hebt, je menstruatie uitblijft (en dus onregelmatig is), je haast alleen nog maar spierweefsel kan afbreken, en ga zo maar door. Maare, zelf weten hoor. Al heb ik een vaag vermoeden dat dit reacties zijn waar je op hoopt.
                        ik zit niet zo te wachten op reactie's het is denk ik echt mijn zelfbeeld waar ik aan moet werken !
                        na anderhalf twee jaar is het toch maar moeilijk om er in een keer uit de put te klimmen,het heeft gewoon tijd nodig en ga er ook kei hard aan werken.
                        voer eendjes,geen oorlog

Comment

Originally posted by tums View Post
                          Daar hoeft naar mijn mening geen vet meer af!
                          oke het is gelukkig geen blubberboel daar beneden ik wil het aleen allemaal goed strak hebben.trouwens goed voor de vrouwen met kinderen om te weten dat het dus wel mogelijk is om een zwembandje weg te werken (heb zelf namelijk ook een dochter).
                          dus nog even trainen, doorbijten en zelfvertrouwen krijgen dan zal ik binnenkort misschien echt tevreden zijn.
                          zou dat een beetje lukken denk je met mijn voedingschema nu?
                          Last edited by might ass well; 14-03-2009, 15:00. Reason: iets vergeten
                          voer eendjes,geen oorlog

Comment

Originally posted by might ass well View Post
                            nee het is echt geen buikje ,maar die vrouwen toch he' altijd wat te zeuren
                            Als je echt puur voor de "looks" aan het trainen bent moet je gewoon droog staan op minimaal 15%
                            Dat is mooi om te zien. Ben je voor pure brute power aan het trainen, dan is een laagje vet bijna net zo noodzakelijk als onvermijdelijk, en hoef je er niet naar te kijken. Kracht groeit toch wel.
                            Wil je bodybuilding wedstrijden gaan draaien dan moet je zelfs ver onder die 15% gaan duiken richting de 3 tot 4%

EDIT: als je een vrouw bent is 20% zelfs al mooi om te zien. Mannen kunnen zelfs nog verder dan 15% gaan. Rond de 10% is dan zelfs erg mooi.
                            Last edited by de sterkste ophaler; 14-03-2009, 17:09.
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X