Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik zou bij maaltijd 2 nog iets van groenten doen. Bij maaltijd 5 en 6 zou ik de cashew weglaten en opeten bij de kwark. Ook zou ik de whey voor je training weglaten. Je zit toch al pakken boven je behoefte.
Ik weet niet hoe de dosering van je visolie caps is, maar daar mag je er wel meer dan 1 per dag van nemen. Ik neem 3x2 caps per dag en 2x multi vit
Dan nog een vraagje; is je behoefte 3042 kcal? Of je cbehoefte? Want je mag wel iets lager gaan dan -80kcal Kun de cashews bij 4 en 5 dan ook weglaten
The only way to make your dreams come true is WAKING UP
Ok cashew-noten weg.. maar dan zit ik zo laag in vet? 34 terwijl behoefte 68
zou ik dit weer moeten aanvullen met een olie ofzo.
en cashews bij de kwark ? 14gr vet 8gr kh (voor 30gr noten) voor het slapen ?
450 ml 77% omega 3 is 1 visolie cap
Mijn totaal behoefte is 3042 volgens dat rekening ding hier op het forum.
ik heb ook een schema geprobeerd waar ik brood weg laat.. ik eet dan bij maaltijd 3,4 en 6 hetzelfde als bij 5.
On = trainigsdagen (Ma, Wo en Vr)
Volg het FB schema van Gen
Off = Rust dagen (Di, Do, Za en Zo)
op de rustdagen dinsdag en zaterdag doe ik 45min cardio waarvan 15 op de loopband en 30 op de fiets.
Refeed dag spreekt voor zich
Maak je je shake en brinta met water? Anders mag je de melk natuurlijk ook optellen. Of zit dat er al bij?
En die cashew noten voor het slapen gaan? Dacht dat je vetten en koolhydraten moest vermijden in de laatste maaltijd en zeker met het cutten. Maarja ik ben leek en krijg amper feedback op mijn schemas.
Het verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Comment