Probleem/vraag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Probleem/vraag

Ik merk sinds kort op dat ik na het sporten (meestal na HIIT of boksen maar soms ook na KT) naar amoniak ruik, na wat zoeken op het forum kwam ik de topic van corina hierover tegen.

na het gelezen te hebben d8 ik dat ik het maar ff moest uitproberen dus ik had vandaag (voordat ik ging boksen om half 8) voldoende water en koolhydraten gegeten. (normaal gesproken aangezien ik in de cut zit was dit 50g havermout, 2 sneden brood met kip, 250g kwark 50g nootjes en avondeten wat pasta is.)

Ik had vandaag het dubbele zowat gegeten, extra fruit en vlak voor en tijden het trainen dextrose water gedronken en ik rook het alsnog (het is niet supersterk maar ik kan het ruiken)

Het ligt niet aan mijn voeding en ik nuttig naar mijns inziens niet TE veel eiwitten zoals de post van Corina zegt.

Iemand mischien een idee hoe het kan komen en evt oplossing?

ging er juist om dat je niet te weinig eiwitten at of te weinig dronk tijdens de training.

en natuurlijk douchen :P
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Te weinig eiwitten is het zeker niet en ik drink voldoende tijdens een training :s

Comment

Spierverbranding.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
          Spierverbranding.

Mijn vraag is waarom? wat is de oorzaak? wat eraan te doen? als het niet aan mn voeding ligt...

Comment

Omdat je lichaam blijkbaar vind dat het op dat moment niets anders kan verbranden.
            Hoe is je training? Je doet die hitt toch niet vast ná je krachttraining?

Comment

nee ik doe de hiit op niet kt dagen,vndaar dat ik het ff niet snap , na vandaag weet ik dat het niet aan mijn kh inname ligt

Comment

Post je schema s dan..

Comment

Raar,
                  heb dat nauwelijks bij KT en ook niet bij cardio na KT. Ik heb het alleen bij mountainbiken, maar dat is niet te voorkomen.
                  Start: 123 kg Nu: 95,6kg (13,2% vet)

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                    Spierverbranding.
                    Klopt. Misschien wat meer eiwitten voor je training eten.
                    AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

Originally posted by AlphaMuscles View Post
                      Klopt. Misschien wat meer eiwitten voor je training eten.
                      Hij blijft toch koppig volhouden dat hij goed eet?
                      Zie het nut niet hem verder te helpen eerlijk gezegd.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                        Hij blijft toch koppig volhouden dat hij goed eet?
                        Zie het nut niet hem verder te helpen eerlijk gezegd.
                        Als mijn dagelijkse behoefte 50g vet, 120g eiwit en 208g KH volgens voedingsbehoefte.nl en ik eet vervolgens 80g vet, 275g eiwit en 225g KH dan zie ik niet hoe het aan mijn voeding kan liggen
                        Maar ik ben bereid alles te proberen, dus zal ik wel iets meer eiwitten voor mijn training toevoegen

Comment

Originally posted by jcr20 View Post
                          Als mijn dagelijkse behoefte 50g vet, 120g eiwit en 208g KH volgens voedingsbehoefte.nl en ik eet vervolgens 80g vet, 275g eiwit en 225g KH dan zie ik niet hoe het aan mijn voeding kan liggen
                          Maar ik ben bereid alles te proberen, dus zal ik wel iets meer eiwitten voor mijn training toevoegen
                          Wat zijn je eiwitbronnen?
                          AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

Je kan ook te veel eiwitten nemen. Wee je 90-ish kg? Anders zou je kunnen beginnen eiwitten iets te verlagen.

Als je het bij cardio hebt na de KT dan kun je tussendoor nog een dextro/proteine shake nemen.

Bij Mountainbiken is het handig ok snelle koolhydraten in je bidon bij te hebben om tussendoor wat van te nemen.

Maar je sport veel en bent dus intensief bezig. Je kan niet uitgaan dat je behoefte berekend is op bijv. 3000kcal en dat je dan ook 3000-3200kcal eet. Je moet veel meer hebben ter compensatie.

Comment

Je kunt ook te lang te intensief trainen. Dan schrikt je lichaam en durft geen vet meer te verbranden omdat het denkt straks zonder reserves te zitten. Als reactie daarop gaat het spiereiwitten verbranden, en voilla: ammoniakstank.
                              Conclusie: train kort en effectief, nooit te lang.
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X