energy om te trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• energy om te trainen

ik ben begonnen met trainen om af te vallen dus veel cardio, maar ik wordt snel moe ik wil ongeveer minimaal 2 uur cardio doen 4x per week. maar na 1 uur trainen voelt het alsof ik geen energy meer heb weet iemand misschien wat ik kan gebruiken om genoeg kracht te hebben om langer door te trainen alvast thnx

Meest nuttige advies dat ik je kan geven is gewoon stoppen met 2 uur te cardioën

En ook hoi
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Ben het hier volledig met eens.

Staar je niet blind op die cardio.
      1 uurtje is voldoende voorlopig en bouw het dan rustig op.

Komt tijd, komt energie
      I'm in transformation mode!!!!

Comment

2 uur cardio....zwaar nutteloos.
        Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Denk dat hier indd al genoeg over verteld is,

Je zou HIIT ook eens kunnen probere, stukke effectiever lijkt me.
          Zin genoeg topics over

Gr

Comment

Originally posted by floritabonita View Post
            ik ben begonnen met trainen om af te vallen dus veel cardio, maar ik wordt snel moe ik wil ongeveer minimaal 2 uur cardio doen 4x per week. maar na 1 uur trainen voelt het alsof ik geen energy meer heb weet iemand misschien wat ik kan gebruiken om genoeg kracht te hebben om langer door te trainen alvast thnx

Wat?!?! 2 uur cardio?? Damn.

Afvallen: minder kcal eten dan je nodig hebt. Ga lekker krachttrainen om spieren op te bouwen (hogere verbranding, ziet er beter uit, etcetera) en doe desnoods 2x per week of zo HIIT, maar stop hier aub mee.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

60minuten kracht training doen met compound oefeningen en 20-25mins hiit cardio er na (3x in de week) is meer dan genoeg. Je moet wel op je voeding letten er naast. Stop dus met tijd en energie te verspillen als je resultaat wilt.

Comment

bedankt voor jullie reacties

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X