Beste fatburner?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zoals Curiosio hiervoor het al gezegd heeft clen is de beste fatburner.
    Had bij afslanken de vraag gesteld welke stackers het beste waren en kreeg een antwoord dat clen zeer goed is.
    Dus heb ik met clen "in pompvorm" zomaar 7.4Kg vet verloren.
    Het "nadeel" dat ik had was dat ik het altijd zeer warm had (zweten) en geregeld overal effe shaken van de spieren.  
    Zelf nam ik 2 dagen clen / 1 dag niets / 2 dagen clen.
    Waarom ik het zo deed was om bloedvergiftiging tegen te gaan= mens 100Kg - paard 1000Kg.
    Afbouwen hoeft niet daar clen al na +-4 dagen verdwenen is uit het lichaam.
    Verder nog bedankt voor de goede raad jongens.

Groeten Mr.Django

Comment

Pompvorm nog nooit van gehoord, en dat bibberen... ik ben blij dat ik dit type want ik denk dat mijn handschrift niet meer te ontrafelen is
      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Tsja je kan er wat van gaan bibberen en zweten maar werken doet het..

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Is iemand bekend met yohimbe hcl?? ik wil dit mischien afwisselen met clen... ik weety wat de bijwerkingen zijn    en geld dit ook voor vrouwen want mijn vriendin wil ook wat afvallen.. uiteraard in combinatie met cardio.

Klopt het trouwens dat je een betere pomp krijgt van clen??

groeten Red  
          It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Van yohimbine HCL, heb je al een behoorlijke hoeveelheid nodig. Waar ik vroeger wel problemen mee had was dat ik enorm veel koude rillingen had, en dat ik ook neiging had om over te geven. Dus was niet de beste oplossing voor mij, maar dat kan ook afhangen van persoon tot persoon.

You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Comment

Ben er niet bekend mee.

Greets...

Comment

Beste fatburner is cardio. En een actieve levensstijl, dus de trap pakken ipv de lift.

Ken wel mensen die erg veel support hebben gehad van Stack 2 van M double you. Die waren toch blijvend enkele kilo's kwijt.

Xenadrine schijnt ook erg goed te werken.
                Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (KeepItReal @ Nov. 29 2003,17:19)]Beste fatburner is cardio. En een actieve levensstijl, dus de trap pakken ipv de lift.

Ken wel mensen die erg veel support hebben gehad van Stack 2 van M double you. Die waren toch blijvend enkele kilo's kwijt.

Xenadrine schijnt ook erg goed te werken.
                  45 min per dag is toch wel genoeg?

Comment

Cytomel (T3), maar da's spul waar je wel mee om moet kunnen gaan.

Enne.... als je het kan vinden, op dit moment is het nl. zo goed als niet te krijgen.
                    What's the difference between your wife and your gear?
                    They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
                    I also love them both, and can't live without them.

Comment

Is wel weer te krijgen maar het is geloof ik wat duurder geworden..

Greets...

Comment

kan ook voor spierafbraak zorgen.ga liever gewoon voor de clen.Ik ben met xenadrine bezig geweest zonder ephra had toen ik stopte echt een rot gevoel was elke dag erg moe en had nergenst zin zelf niet in trainen .

Grtz..
                        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Kan het inderdaad voor zorgen vandaar dat je het in combinatie met een AS moet nemen en hoog in je eiwitten moet blijven.

Geef persoonlijk ook de voorkeur aan clen.

Greets...

Comment

In combinatie met a.s. werken a.s. nog beter schijnt.

Grtz..
                            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (harold @ Dec. 11 2003,20:41)]In combinatie met a.s. werken a.s. nog beter schijnt.

Grtz..
                              Dat klopt helemaal.
                              What's the difference between your wife and your gear?
                              They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
                              I also love them both, and can't live without them.

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (diet4ever @ Dec. 12 2003,12:54)]
                                Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (harold @ Dec. 11 2003,20:41)]In combinatie met a.s. werken a.s. nog beter schijnt.

Grtz..
                                Dat klopt helemaal.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X