help bij afvallen/voedingschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• help bij afvallen/voedingschema

hallo allemaal,
    ik had vandaag een bericht gepost met een paar vragen, velen zeiden dat ik het beste eerst de zomerstickie kon lezen. dat heb ik gedaan en het is heel duidelijk. Ik heb alles uitgerekend namelijk dat ik per dag
    2138 kcal binnen moet krijgen waarvan
    220 gr eiwitten= 880 kcal
    51 gr onverzadigd vet= 458kcal
    200 gr koolhydraten= 800 kcal
    Mijn vragen aan jullie zijn :
    1.ik wou weten of ik dit goed heb gedaan
    2. Als begginend iemand heb ik ECHT veel moeite met het samenstellen van een voedingsschema dus of iemand mij een beetje kan helpen
    3 dat hoevaak per week ik fullbody moet trainen
    2x dan 1 dag rust of 1 dag dan 1 dag rust

alle hulp/comentaar is welkom HELP PLEASE

Lees alsjeblieft de stickies even door daar staat op de eerste pagina's gewoon nog antwoorden en anders heb je nog altijd de handige zoekfunctie. Als je daar nog niet uitkomt zet neer wat je dan wel gevonden hebt. En dan gebeurt er misschien wat qua hulp.

Hints:
    Doelen
    Schema's
    En lees andere beginnende voedingsschema's(wel de laatste versies ofc. ) door .

Comment

Doel= slank en VOORAL Gespierd lichaam
      schema= voedingschema
      en ik probeer die schema's te vinden maar lukt me niet. een link zou handig zijn

Comment

Je hebt in ieder geval je macro voedingsstoffen berekend. Dat is al iets. In de Zomer Sticky staat ook vermeld welke voeding je nodig hebt per voedingsstof.

Als je op internet zoekt kun je een Eetmeter downloaden OF je zoekt naar VoedingsWaardetabel. Met die twee mogelijkheden kun je kijken hoeveel je van een voedingsbron nodig hebt om aan je koolhydraten/eiwitten/vetten te komen. Dan zet je dat allemaal netjes in excell en is het niks meer dan passen/meten/puzzelen tot je in de buurt komt van je macro voedingsstoffen die je berekend hebt.

In de Zomer Sticky staat ook vermeld welke maaltijd welke voedingsstoffen moet hebben dus dat is ook al uitgelegd.

Qua sporten. Je kan Full Body beginners schema pakken als je wilt. 3x of 2x in de week als je tijd hebt. En minimaal 1 rust dag er tussen houden.

Comment

Dank jullie wel voor reactie

Comment

Train altijd met minimaal 1 dag rust ertussen als je fullbody doet!

Bijvoorbeeld:

ma: training 1
            di : rust
            wo: training 2
            do: rust
            vrij: training 3
            za: rust

Op zondag kun je ofwel rust pakken, ofwel beginnen met dag 1 van je training waardoor alles 1 dag opschuift. Maar je kunt er ook voor kiezen om enkel cardio op zondag te doen (uurtje) en dan maandag weer van voor af aan te beginnen. Als je zo traint denk ik dat je de beste resultaten behaald en je jezelf niet overtraint. Als je je overtraint doe je je lichaam meer kwaad dan goed en zul je zelfs spiermassa gaan verliezen!
            Qua voeding is het wat moeilijker maar dat is gewoon iets wat je zult moeten uitrekenen, uitproberen en constant zult moeten blijven versleutelen!
            Succes!
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X