Hoeveel melk per dag?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by rvanweel View Post
    Die allergische reactie heeft vaak met andere dingen te maken dan puur met melk, maar dat is een discussie die hier niet van toepassing is.

Wat ik dan opvallend vind , dat alle junior members op falstyr na dan, melk afwijzen en senior members niet sorry morocius!

Ik neem het nog even in beraad!
    er hebben ook maar 2 seniors gereageerd dus ?
    44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
    ....

Comment

Originally posted by knoefje View Post
      eens, alleen babies drinken in de natuur melk ! en zelfs die krijgen steeds vaker allergische reactie op melk.
      Het is voor het lichaam een ongunstig proces.

Wij zijn ook de enigste dieren die niet gewoon zomaar ergens (op straat) gaan zitten schijten, tot dus ver de natuur.
      He who keeps silent consents.

Comment

In de cut zou ik niet teveel drinken als het al in je schema past. drink zelf 1-2 liter per dag voor de bulk. kcal en eiw. melk overrated.. mwoa ja en nee er zijn betere producten . maar is gewoon wat je zelf het makkelijkste prettigste vind.

@ knoefje ik ben ook senior

Comment

Originally posted by vbezemer View Post
          wat zou er in melk zitten wat goed voor je is?

gewoon water drinken.
          Tis perfect bulkvoer, easy cals. Das enige reden dat velen het drinken.

Plus de kev verhouding is vrij gunstig

Iedereen is lactose intolerant, enige meer dan anderen maar iedereen heeft een grens. Moet je zelf uitvinden. Als je consequent grote hoeveelheden melk drinkt is er een grote kans dat je lactose gevoeligheid omhoog gaat tot je op een gegeven moment niet meer tegen een glas melk en andere zuivelproducten kunt. Vandaar de zorg over hoeveelheden.

Magere melk heeft meer effect op het verlagen van de hoeveelheid zuivel die je kunt dragen, dit door de afwezigheid van vet waardoor alle stoffen sneller opgenomen kunnen worden. Ben je dus bang voor lactose intolerantie kun je beter gewoon met volle melk blijven.
          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Die allergische reactie heeft vaak met andere dingen te maken dan puur met melk, maar dat is een discussie die hier niet van toepassing is.

Wat ik dan opvallend vind , dat alle junior members op falstyr na dan, melk afwijzen en senior members niet sorry morocius!

oh ik ben dus met 20 jaar al senior dankje.

Comment

Ik wijs het niet af. Ik drink ook 300ml halfvolle melk per dag. En als ik niet aan het cutten ben is dat 1l volle chocomelk.

Wat ik wel afwijs is de hoeveelheid die de meeste nemen. Die hoeveelheden is overdreven en nutteloos. Die kcal kun je beter besteden aan betere kwaliteits voeding.

Comment

ik drink op dit moment geen melk omdat ik aan het cutten ben.
                De calorieen die in melk zitten ruil ik liever om voor iets anders, vis of kipfilet of iets dergelijks.

Eiwit shake neem ik met water.
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                  ik drink op dit moment geen melk omdat ik aan het cutten ben.
                  De calorieen die in melk zitten ruil ik liever om voor iets anders, vis of kipfilet of iets dergelijks.

Eiwit shake neem ik met water.
                  Net hetzelfde bij mij.
                  Erg veel voedingsstoffen zitten er toch niet in melk. Voor 10 gram eiwitten moet je bijna een halve liter drinken, en je krijgt er nog evenveel carbs en wat vetten bij.
                  Als je geen melk drinkt tijdens de cut zou ik wel calciumsupps nemen. Deze schijnen goed te helpen bij het afvallen. (calcium zit ook wel in veel groente dus op die manier geraak je er ook wel)
                  @ ketIF

Comment

Originally posted by Hanoeman View Post
                    Ik zou ipv de halvolle melk magere melk kiezen, omdat je wilt afvallen.

1.5 liter is verder normaal denk ik, zou zeker niet meer gaan nemen.
                    Zou volle melk pakken.

Originally posted by Misterfit View Post
                    Niks mis met melk wat mij betreft, 1,5 liter kan makkelijk.
                    Magere melk beter om af te vallen? onzin. Vet is niet slecht, ook al zou je dat nog zo graag willen.

Het Voedingscentrum is geen heilig iets, waar je je perse aan moet houden, zeker niet voor de echt sporters onder ons.
                    Papa Fit heeft volkomen gelijk.

Originally posted by Yawgmoth View Post
                    Tis perfect bulkvoer, easy cals. Das enige reden dat velen het drinken.

Plus de kev verhouding is vrij gunstig

Iedereen is lactose intolerant, enige meer dan anderen maar iedereen heeft een grens. Moet je zelf uitvinden. Als je consequent grote hoeveelheden melk drinkt is er een grote kans dat je lactose gevoeligheid omhoog gaat tot je op een gegeven moment niet meer tegen een glas melk en andere zuivelproducten kunt. Vandaar de zorg over hoeveelheden.

Magere melk heeft meer effect op het verlagen van de hoeveelheid zuivel die je kunt dragen, dit door de afwezigheid van vet waardoor alle stoffen sneller opgenomen kunnen worden. Ben je dus bang voor lactose intolerantie kun je beter gewoon met volle melk blijven.
                    True story. Had zelf ook dat ik veel beter reageerde op volle melk dan op magere. Kan ook uit eigen ervaring onderbouwen dat je een grens hebt aan de hoeveelheid lactose die je kunt hebben.

Overigens zou ik in de cut ook de melk eruit flikkeren, gezien dat wel wat vocht scheelt. En dat kan wel een leuk verschil genereren.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Niet nemen? Vloeibaar voedsel kan je beter vermijden tijdens het cutten omdat het je verbranding niet op gang houd. Enigste tijdstip voor vloeibaar voedsel zou tijdens of rond je training zijn.
                      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

ze zeggen wel dat melk zo slecht is, heb er geen last van want ik ben een echte melk verslaafde want drink per dag 4 liter melk letterlijk en figuurlijk gaat 1 liter melk binnen 10 min door de keel hoor geen probleem is gewoon kei lekker. is dat wel zo gezond?? bovendien heb nog nooit war gebroken gehad hoe lomp ik ook zijn ken

Comment

2 liter per dag, nergens last van begin alleen soms te loeien

Comment

Originally posted by Dj-Branco View Post
                            ze zeggen wel dat melk zo slecht is, heb er geen last van want ik ben een echte melk verslaafde want drink per dag 4 liter melk letterlijk en figuurlijk gaat 1 liter melk binnen 10 min door de keel hoor geen probleem is gewoon kei lekker. is dat wel zo gezond?? bovendien heb nog nooit war gebroken gehad hoe lomp ik ook zijn ken
                            iemand die rookt kan toch ook nergens last van hebben xD... en ik heb ook nog nooit wat gebroken gehad, en ik drink geen melk..
                            ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

4 liter melk is wel echt fkin veel ouwe...
                              "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Originally posted by Rubeltje View Post
                                4 liter melk is wel echt fkin veel ouwe...
                                GOMAD......4 liter melk per dag....groeiuhh.
                                1e Masters Superbody YBF 2011!
                                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X