Ok ik heb eindelijk een schema gemaakt voor mezelf en was wel ff schikken.
Zie de bijlage voor het resultaat.
Zoals jullie zien mag er nog 300 Kcal van het totaal af.
Met mijn eiwitten zit ik veel te hoog en mijn Koolh. veel te laag .
waar zou ik dan het beste in kunnen schipperen om op de juiste hoeveelheden te komen zodat mijn verbrandingsproces sneller verloopt.
Mijn trainigsschema is momenteel als volgt en ben dus een beginner.
Ma: Full body (oefeningen van beginnersschema in Sticky)
Di: HIIT (20 sec. sprint 1 minuut uithijgen en dit x 6)
Wo: Full body (oefeningen van beginnersschema in Sticky)
Do: HIIT (20 sec. sprint 1 minuut uithijgen en dit x 6)
Vr: Full body (oefeningen van beginnersschema in Sticky)
Za en Zo. zijn voor mij de rust dagen maar moet zeggen dat ik wel in de verleiding ben daar ook HIIT toe te passen en misschien wel 2x per dag (ochtend en avond).
Dit trainingsschema heb ik net 1 week achter de rug en de week ervoor heb ik alleen 3x fitness gedaan in de week zonder HIIT.
Uiteindelijk als ik dit nu zo'n 5/6 weken gedaan heb is het de bedoeling dat ik per spiergroep ga trainen op de verschillende dagen.
Ben erg benieuwd naar jullie mening en waar ik m.n naar wat moet aanpassen in mijn eetpatroon.
P.s. Falstyr brand maar los want heb tot nu toe veel aan je posts en reacties gehad.
Zie de bijlage voor het resultaat.
Zoals jullie zien mag er nog 300 Kcal van het totaal af.
Met mijn eiwitten zit ik veel te hoog en mijn Koolh. veel te laag .
waar zou ik dan het beste in kunnen schipperen om op de juiste hoeveelheden te komen zodat mijn verbrandingsproces sneller verloopt.
Mijn trainigsschema is momenteel als volgt en ben dus een beginner.
Ma: Full body (oefeningen van beginnersschema in Sticky)
Di: HIIT (20 sec. sprint 1 minuut uithijgen en dit x 6)
Wo: Full body (oefeningen van beginnersschema in Sticky)
Do: HIIT (20 sec. sprint 1 minuut uithijgen en dit x 6)
Vr: Full body (oefeningen van beginnersschema in Sticky)
Za en Zo. zijn voor mij de rust dagen maar moet zeggen dat ik wel in de verleiding ben daar ook HIIT toe te passen en misschien wel 2x per dag (ochtend en avond).
Dit trainingsschema heb ik net 1 week achter de rug en de week ervoor heb ik alleen 3x fitness gedaan in de week zonder HIIT.
Uiteindelijk als ik dit nu zo'n 5/6 weken gedaan heb is het de bedoeling dat ik per spiergroep ga trainen op de verschillende dagen.
Ben erg benieuwd naar jullie mening en waar ik m.n naar wat moet aanpassen in mijn eetpatroon.
P.s. Falstyr brand maar los want heb tot nu toe veel aan je posts en reacties gehad.
Comment