te veel trainen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• te veel trainen?

hoi allemaal,

ik ben bezig met het verlagen van vetpercentage, nu wil ik s'ochtens hardlopen en s'avonds kracht training. nou is dat niet altijd haalbaar voor mij om s'ochtens en savonds te trainen, maar nu zat ik mij te bedenken. is het ook mogelijk om smiddags en savonds te trainen. dus eerst hardlopen, goede avondmaal naar binnen werken en dan 2 uur rust en daarna beginnen met kracht training. ik neem aan dat mijn stofwisseling dan ook op een hoog pitje blijft staan.of is dit weer niet goed of breek ik dan ook spier af. ik wil alles behalve spiermassa kwijt. dus hebben jullie goeie tips qau afvallen? mijn eet patroon zit helemaal goed in orde. het enige nadeel is dat ik 2 keer in de week een drankje drink.

ik hoor graag van jullie.

Hoi, heb je jezelf al voorgesteld?

Comment

We zouden het ten eerste fijn vinden als je je even voorstelt in het daarvoor bestemde forumgedeelte.
      te tweede zou ik toch even je voedingsschema en trainingsschema posten.
      Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Sowieso is iedere dag krachttraining een beetje beetje beetje te veel van het goede. En kijk ook eens naar HIIT (cardio).
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

yes, sorry. moest een beetje snel zijn. dus dacht laat ik even snel een discussie starten en ff kijken wat er gereareerd word. zonder dit forum even door te spitten

Comment

Geduld is een schone zaak, zeker in deze tak van sport

Comment

1. Lees Zomersticky. Staat alles in wat in de volgende punten staat
              2. Maak een goed eet patroon
              3. Ga 3-4x in de week kracht training doen en niet meer
              4. Voeg cardio geleidelijk toe en niet meteen van het begin. Zo houdt je nog een hamer achter de hand als je tegen een plateau komt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X