vetpercentage

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vetpercentage

Menseh!!

Zit dus al een tijdje in me CUT (klinkt lekker)
    En zet mezelf 1 keer in de maand op de electrische weegschaal.

Mei: 15,3%
    Juni: 14,2%
    Juli: 13,2%
    Augustus: 12,6%

en vraag me af of dit een gemiddeld verloop is, zo tussen de 0,6%/0,10% per maand??

was zelf lichtelijk teleurgesteld in m,n augustus maand aangezien ik echt keihard gebikkeld heb en alle tips van jullie in mijn voedingsschema/sportschema verwerkt heb.
    Doubt me, Hate me, You are the inspiration i need!!
    @ Cut

Originally posted by Markess View Post
    Menseh!!

Zit dus al een tijdje in me CUT (klinkt lekker)
    En zet mezelf 1 keer in de maand op de electrische weegschaal.

Mei: 15,3%
    Juni: 14,2%
    Juli: 13,2%
    Augustus: 12,6%

en vraag me af of dit een gemiddeld verloop is, zo tussen de 0,6%/0,10% per maand??

was zelf lichtelijk teleurgesteld in m,n augustus maand aangezien ik echt keihard gebikkeld heb en alle tips van jullie in mijn voedingsschema/sportschema verwerkt heb.
    Je bedoeld 0,6/1,0 % per maand

Comment

ja precies, 0,6% / 1,0 %
      @ Cut

Comment

hou toch op met die weegschalen!! die werken voor geen meter!

Comment

dat is niet me vraag sjonnie, me vraag is of t normaal is om 0,5 / 1,0 van je vetpercentage per maand kwijt te rake
          @ Cut

Comment

Jah als je goed bezig bent is dat mogelijk, bij mij ging er ook rond de 0.8% per maand af

Comment

Ik ging in 2 maanden van 27,2% naar 17,6%.

Comment

hehe, dat is zeker netjes, mrgoed..dan was je ook best een zwaargewichtl :P
                en daarna..bleef je op 17 steken, of ging t daarna ook nog redelijk snel?
                @ Cut

Comment

dat is niet me vraag sjonnie, me vraag is of t normaal is om 0,5 / 1,0 van je vetpercentage per maand kwijt te rake
                  Kutreactie, hij probeert je te helpen.

Weegschalen zijn 9 van de 10 keer bagger. Ik sta als sinds het begin van mijn cut op 22% terwijl ik zichtbaar van 22 naar 16 ben gegaan.
                  -8% dus sinds half januari. Het niet alles laten staan en geen cardio gedaan de laatste maanden. Op vakantie geschranst.
                  Dus een procent per maand kan wel.
                  Maar meet het NIET met een weegschaal
                  Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

Comment

hehe, dat is zeker netjes, mrgoed..dan was je ook best een zwaargewichtl :P
                    en daarna..bleef je op 17 steken, of ging t daarna ook nog redelijk snel?
                    Kun je niets op baseren he, hij zit aan de as.. Geen vergelijking.

Comment

Als je geen huidplooimeting kan laten doen, meet dan je buikomtrek en volg zo je progressie. Ook niet echt nauwkeurig maar toch beter dan die weegschalen.
                      Ik ben op 1 maand van 19,4% naar 16,5% gegaan (zelfs spiermassa erbij). Wel erg strikt aan mn dieet gehouden en regelmatig cardio. Ik denk dat het bij iedereen wel anders zal zijn en het hangt er ook van af hoe lang je bezig bent. 1% per maand is zeker niet slecht, beter een beetje te traag dan te snel imo (ivm spiermassa verliezen).
                      @ ketIF

Comment

Vetpercentage

Klopt het dat het vetpercentage aangeeft hoeveel procent van je totale lichaamsgewicht de vetmassa is en dat de rest dus de vetvrije massa is? Zoniet, hoe lun je de vetmassa dan berekenen?

Comment

Heb een poos gemeten met weegschaal, dit was knap waardeloos in de zin van metingen klopte nooit.

Daarom ook overgestapt naar een huidplooi meter. Deze liegt niet

Comment

Originally posted by RoelHaesen View Post
                            Klopt het dat het vetpercentage aangeeft hoeveel procent van je totale lichaamsgewicht de vetmassa is en dat de rest dus de vetvrije massa is? Zoniet, hoe lun je de vetmassa dan berekenen?
                            Het lichaam bestaat uit 4 soorten lichaamsvet. Je hebt het essentiële lichaamsvet, bruin vetweefsel (BAT), viscerale vet en het vet wat onder de huid zit (subcutaneous fat). Hardnekkig lichaamsvet valt onder de categorie onderhuids lichaamsvet (subcutaneous fat).
                            focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Met 500kcal per dag onder je behoefte kan je ong 0,5kg/week verliezen. Dat betekent voor mij ongeveer 2% per maand
                              Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X