Het heeft even geduurd......maar hier mijn berekening!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het heeft even geduurd......maar hier mijn berekening!

He he...ppffff...was even rekenen en denken..(pppffff das al zwaar op de zaterdagavond...) maar heb eindelijk mijn berekening klaar voor mijn vb.

Maar zou iemand (experts) kunnen kijken of deze semi blondine het goed gedaan heeft!!

Ik ben 1.74m, 75 kilo () en 33 jaar.

Mijn vb is 2264 kcal - 500(om af te vallen) = 1764

eiwit 750 kc = 187.5 gr
    vetten 720 kc = 80 gr
    Koolhydr. 294 kc = 73.5 gr

Ik hoop maar dat ik het goed gedaan heb...
    Life is a bitch.. I'm life....

Berekening voor de koolhydraten, vetten en eiwitten ziet er mijns inziens goed uit.

Wat betreft je dagelijkse behoefte: hoe heb je die uitgerekend? Houd er rekening mee dat berekeningen voor dagelijkse behoefte richtlijnen zijn en geen absolute waarheden. Oftewel: probeer het een tijdje uit op de door jouw berekende hoeveelheid kcal en ga dan evalueren. Ben je aangekomen of is er niks veranderd terwijl je af wil vallen, dan moet je zakken (hoewel dat bij jou denk ik niet het geval zal zijn met minder dan 1800 kcal). Val je te snel af verhoog dan wat.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Qua berekening ziet het er goed uit, maar 75gr koolhydraten op een sportdag lijkt me erg weinig. Ik zou dus twee schema's maken. 1 volgens de berekening die jij vermeld. Dan een schema met 150gr eiwit, 50gr vet en rest van kcal aan koolhydraten te besteden. Zodoende heb je genoeg energie om te kunnen sporten.

Verder sluit ik me bij pinda aan.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        Qua berekening ziet het er goed uit, maar 75gr koolhydraten op een sportdag lijkt me erg weinig. Ik zou dus twee schema's maken. 1 volgens de berekening die jij vermeld. Dan een schema met 150gr eiwit, 50gr vet en rest van kcal aan koolhydraten te besteden. Zodoende heb je genoeg energie om te kunnen sporten.

Verder sluit ik me bij pinda aan.
        Getver, moet niet te vaak gebeuren .

Wat betreft die koolhydraten. Denk dat dat ook een beetje persoonlijk is. Ik sport prima op weinig koolhydraten en merk geen verschil tussen sporten met veel koolhydraten of met weinig koolhydraten, terwijl Fallus ze wel nodig heeft om te sporten of zich op zijn minst een stuk prettiger voelt met wat koolhydraten in zijn mik.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Oke, mijn dank is groot!!!

Thanks voor het kijken!!
          Life is a bitch.. I'm life....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X