Afvallen (sport & voeding)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Afvallen (sport & voeding)

Ik zit met het probleem dat ik veelste zwaar ben en flink moet afvallen. Dit hoeft van mij niet snel te gaan zolang het maar goed en gezond gebeurd. Ik sport nog niet maar dit ga ik doen, sta inmiddels ingeschreven bij een fitness club .

Even wat achtergrond info,

Man
    22jaar
    1.75m
    100kg

Volgens diversen voedings/behoefte calculator's heb ik zo'n +/- 2800 cal per dag nodig. Nu is mijn vraag wat is een beetje een goed voedingspatroon wat ik moet aanhouden? Wat moet ik binnenkrijgen en wat niet? Hoe kan ik het verbranden van calorien het beste doen, enkel dmv cardio of ook spier/krachttraining? Hoevaak zou ik dan per week moeten trainen?

Ik weet het, het zijn veel vragen en alle tips zijn welkom.

lees Zomersticky aandachtig door. staat alles in wat je nodig hebt.

Comment

Je zult een voedingsschema op moeten stellen met 300-500 kcal onder je behoefte (dus 2300-2500kcal). Daarnaast fullbody krachttraining (2 of 3 keer per week). Urenlang cardio is niet nodig, dit is als het goed is voldoende.
      Dumbells build a bigger chest
      Barbells build a bigger ego

Comment

Mijn advies is dat je meer moet gaan eten.
        Denk je meer? Waarom meer?

Dat komt als mensen minder gaat eten het lichaam op reagaard van: O we krijgen minder eten, laten we dan vet opslaan!

Tip: eet meer, 6 keer per dag maar gezond en gebalanceerd, dat betekent dus dat je alle vitaminus krijgt die je nodig hebt.

Hoofdpagina - Herbalife bij Coachdejong.nl Vind je veel informatie over goede voeding, het heeft ook een webshop.
        Je moet niks, maar het mag wel.
        Veel suc6!

Comment

Originally posted by coach Kristiaan View Post
          Mijn advies is dat je meer moet gaan eten.
          Denk je meer? Waarom meer?

Dat komt als mensen minder gaat eten het lichaam op reagaard van: O we krijgen minder eten, laten we dan vet opslaan!

Tip: eet meer, 6 keer per dag maar gezond en gebalanceerd, dat betekent dus dat je alle vitaminus krijgt die je nodig hebt.

Hoofdpagina - Herbalife bij Coachdejong.nl Vind je veel informatie over goede voeding, het heeft ook een webshop.
          Je moet niks, maar het mag wel.
          Veel suc6!
          Please ga elders advies geven, verzamling van brosciense + sluikreclame mooie eerste post (y)
          Als je lichaam dat denkt, waarom waren alle mensen in vernietigingskampen dan zo broodmager?
          Hier staan 6-7 bronnen die je '6 keer per dag' statement ongedaan maken: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...ml#post1081881
          M.a.w. je geeft 2 compleet verkeerde adviezen en verwijst iemand naar een webshop.
          Je geeft overigens advies op een topic van 2 jaar oud

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X