afslanken en trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by tuner1346 View Post
    Hallo iedereen,

Ik weet dat dit de foute plek is voor deze vraag !

maar ik zit met een kleine vraagteken, ik ben momenteel aan het dieeten met proteineshake, en train daar mijn spieren bij, zowat elke dag een andere spiergroep.

Nu heb ik gelezen op internet(effe gegooglet) dat, krachttraining je testosteron zou verhogen, heb dus bloed laten trekken,
    en tot mijn verbazing, is hij gedaalt !!

Vind dit niet normaal,omdat ik toch nog in de fleur van mijn leven ben, en nog een jaartje te groeien heb, daarom vraag ik, weet er iemand hoe ik mijn testosteron kan verhogen ?

alvast bedankt

Je zit nu, als ik alles zo gelezen heb echt in een verkeerd subforum, je moet het ouderwetse huisvrouwtjes eiwitdieetforum hebben.

Je bent totaal verkeerd bezig kerel, je neemt zo te zien een supplement als vervanger van de maaltijden die je nodig hebt om goed te functioneren en ook nodig hebt om goed af te vallen.

Je hebt iig al voldoende vetten nodig voor je hormoonhuishouding, een beetje koolhydraten voor je energie en eiwitten voor je spieren en organen.
    Pas wanneer die basis goed is en de verhoudingen kloppen kan je op de juiste manier vet kwijtraken.

succes.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by tuner1346 View Post
      ik wil juist verhinderen dat mijn spiermassa verbrand, daarom gebruik ik 3 a 4 eiwitshakes, met elk 40g eiwit, plus eet af en toe gedurende de dag, een beetje gerookt zalm, of kip, en 1000 gram per dag verliezen, is nu onmogelijk geworden, ik dnek dat ik op puur vet aan het verliezen ben!

dit gaat sloom, om 100 gram per dag, vandaag had ik geluk 300 gram.
      Eiwitten bevorderen enkel spieropbouw. Het nuttigen van eiwitten gaat echter niet/nauwlijks de spierafbraak tegen. (en als je meer afbreekt dan je aanmaakt verlies je spiermassa).

Om afbraak van spiermassa tegen te gaan (en om fatsoenlijk kracht te kunnen trainen), heb je koolhydraten nodig. Vetten heb je nodig voor bepaalde hormonen aan te maken, vitamines op te nemen, en om bepaalde cellen gezond te houden.

Je moet dus van alles genoeg binnenkrijgen om te zorgen dat je lichaam goed blijft werken/verbranden. Dat ben je nu kapot aan het maken.

En als je genoeg van alles wilt binnenkrijgen, dan zul je merken dat gewichtsverlies nog veel langzamer gaat. een realistisch doel is een pond per week.

ga je eerst eens wat inlezen in de stickys aub
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ongelooflijk dit, werkelijk waar hoe verzint iemand dit?
        Maar dat zon dokter je dan niet zegt je fout bezig bent ofzo.
        Of weet die beste man/vrouw niet hoe je eet.

Enne eerst fatsoenlijk maar eens gezond gaan eten en dat met trainen dan komt het vanzelf goed en een beetje huiswerk doen.
        Sticky's ! Heeft mij ook geholpen door eens even goed een kleine 2 uur goed te lezen!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
          Eiwitten bevorderen enkel spieropbouw. Het nuttigen van eiwitten gaat echter niet/nauwlijks de spierafbraak tegen. (en als je meer afbreekt dan je aanmaakt verlies je spiermassa).

Om afbraak van spiermassa tegen te gaan (en om fatsoenlijk kracht te kunnen trainen), heb je koolhydraten nodig. Vetten heb je nodig voor bepaalde hormonen aan te maken, vitamines op te nemen, en om bepaalde cellen gezond te houden.

Je moet dus van alles genoeg binnenkrijgen om te zorgen dat je lichaam goed blijft werken/verbranden. Dat ben je nu kapot aan het maken.

En als je genoeg van alles wilt binnenkrijgen, dan zul je merken dat gewichtsverlies nog veel langzamer gaat. een realistisch doel is een pond per week.

ga je eerst eens wat inlezen in de stickys aub
          Dus als ik het goed begrijp, s'morgens spek met eieren kan geen kwaad, maar kan ik nu mij dieet combineren met koolhydraat beperkt, om zo in ketose over te gaan, en meer vet eten is dat de oplossing of gezonder ?

Ik begin behoorlijk te twijfelen in mijn huisarts !!
          Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

PS wat ik ook af en toe eet is een blokje 45+ oude kaas !

Comment

om hierop terug te vallen, kwas bezig met een crashdieet !

Comment

Je dokter weet het echt beter dan jij. Ik zou gewoon luisteren naar mensen die er verstand van hebben.
                Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
                  Je dokter weet het echt beter dan jij. Ik zou gewoon luisteren naar mensen die er verstand van hebben.
                  het probleem is dat ik dit aan mijn dokter heb verteld, die zei me dat ik goed bezig was.
                  ben zelf gaan informeren om een goed dieet te volgen en mijn test is zelfs hoger geworden, iedereeen bedanklt voor de info.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X