Afvallen, op de goede manier

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Afvallen, op de goede manier

Beste BN'ers,

Ik ben stefan, 17 jaar en kom uit Utrecht.
    En nja ik zou dit topic niet hier posten als het niet ging om afvallen

Maar even wat over mij:
    Gewicht: 88KG
    Lengte: 1,80m
    Buikomtrek: 108cm
    Dijomtrek: 92.5cm
    vetpercentage is tussen de 25-30%

recentelijk ben ik begonnen met afvallen dmv een crosstrainer thuis.
    het doel is deels afvallen, maar natuurlijk doe ik het meer om af te slanken.
    Ik heb 2 jaar fitness achter de rug maar cardio vond ik nooit leuk bij ons op fitness daarom doe ik nu thuis cardio dat vind ik veel fijner.

Nu ben ik al een week of 3 bezig. toen ik starte was ik zo'n 93kg.
    Maar nu komt het: de laatste week ben ik heel intensief gaan trainen. ik zweet me altijd helemaal kapot.
    maar er is helemaal geen voortgang meer.
    Kan het zijn dat ik iets verkeerd doe ofzo?

mvg,
    Stefan

Beetje lastig om te bepalen waar het bij jou aan ligt. Het gaat er natuurlijk simpelweg om dat je meer calorien verbrand dan je inneemt. Het lijkt me dan ook dat je voeding niet op orde is. Voor zover je dat nog niet gedaan hebt dien je dus eerst je behoefte te berekenen. Als je vervolgens een voedingsschema maakt waarbij je max.500 calorien onder je behoefte blijft moet je wel afvallen.

Je zegt ook dat je al 2 jaar aan fitness doet, blijf dit vooral wel doen naast je cardio. Spieren verbranden immers ook weer calorien..ook in rust. Dus focus je niet alleen op cardio.

Comment

probeer kracht training te gaan doen. eerst je kracht training en dan nog 30 min ongeveer op de crosstrainer.

Comment

1 keer per week beetje meer als gewoonlijk eten zodat je metabolisme in volle toeren blijft draaien. Want het kan best zijn dat je op een plateau zit ^^.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X