vanaf vandaag echt serieus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by stukput View Post
    Ik wil niet bijdehand doen maar ik dacht toch echt dat ze ook hier op het forum zeggen dat je, als je het echt heel goed aan wilt pakken, fruit en melk beter niet kan nemen.
    fruit is essentieel in mijn ogen, zeker als je geen pro ofzo bent.. Over zuivel kan je blijven twisten, maar ik neem het gewoon vanwege calcium en nog paar vitamines en het is weer wat anders dan mijn water. Ik drink namelijk alleen koffie, (karne)melk en water... (En bier, maar dat is alweer tijdje geleden XD)
    "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by stukput View Post
      Ik wil niet bijdehand doen maar ik dacht toch echt dat ze ook hier op het forum zeggen dat je, als je het echt heel goed aan wilt pakken, fruit en melk beter niet kan nemen.
      Het gaat erom dat je totale inname van kcal, koolhydraten, eiwitten en vetten klopt. Waar die kcal's of macro's uit komen, wanneer je die eet, is (veel) minder belangrijk.
      @ ketIF

Comment

daarom neem ik dus mijn melk sochtends

edit: ik weet dat mijn nieuwe schema lang duurt maar ben nu druk met tentamens (vrijdag de laatste) en daarna ga ik 2 nieuwe goede schema's maken (voor trainingsdag, en niet trainingsdag)

Comment

dat is dus echt achterhaald. Het maakt zeker wel uit wanneer je wat eet gedurende de dag.
          Het zal geen verschil als leven of dood uitmaken... maar scheelt zeker wel.
          Fear is the mind killer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X