HELP:Ik heb dringend hulp nodig om af te vallen:(!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• HELP:Ik heb dringend hulp nodig om af te vallen:(!

Hallo,

Ik ben jellie
    Ik ben 15 jaar 1.62 en weeg 73 kilo.
    Ik heb dus overgewicht, ik wil graag afvallen om een gezond gewicht te bereiken en een slank postuur te hebben aangezien kleren niet echt passen en ik voel me lui en niet prettig aangezien kinderen bij mij op school heel mooi slank zijn het probleem is eigenlijk dat ik wat vet op me buik heb, dikke bovenbenen en dikke kuiten heb ik wil daar graag lichaamsvet verbranden, maar heb een keer gehoord dat je niet plaatselijk kan afvallen. Ik wil zo'n 23 kilo afvallen ik 50-55 kg wegen over 9-10 maanden want na de zomervakantie gaat me broer trouwen (in september/oktober) en dan wil ik er leuk uitzien en met een goeie schoolstart beginnen (dus niet onzeker over mezelf,actief) maar ik heb geen tijd om naar de fitniszaal te gaan omdat ik een drukke rooster heb ik begin 1ste uur (08:10) en ben 9de uit (16:30) en moet dan aan me huiswerk beginnen en leerwerk dus daarom heb ik een crosstrainer aangeschaft.
    Ik had begrepen dat je vet het best verband met een crosstrainer, en dat het 60% aan je voeding lag en 40% aan beweging. Dus kan er alstublieft iemand mij ermee helpen.. ik wil zo graag die 20 kilo afvallen ongeveer zodat ik wat zeker over mezelf ben en meer actief ben.. wel lichaamsvet verbranden want ik had een keer een ziekenhuis dieet waar ik 5 kilo van afviel maar er was niks veranderd aan me lichaam en die 5 kilo kwam na een tijdje weer aan dus het had geen nut.

Dankjewel

niemand die me kan helpen..???

Comment

Nogal opdringerig?, sommige mensen hebben meer te doen hoor menneke.

Lees maar alvast deze link eens door: http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...mersticky.html
      .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
      There is no failure except in no longer trying

Comment

belangrijk om even te vermelden of je een jongen of een meisje bent, aangezien je 15 jaar bent en misschien nog wel een groeispurt kunt krijgen (vooral jongens zijn vaak wat later) en dan sommige dieeten erg slecht zijn.
        En we zijn best bereid om je te helpen, maar geduld is een schonen zaak

Comment

Google eens op pro ana en je zal genoeg tips vinden.

Comment

Originally posted by strs View Post

doe 'ns normaal joh. Heb je niets zinnigs te melden ofzo?
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

reageer normaal, of reageer niet.
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Waarom ik die reactie plaats, is omdat ik het verhaal nauwelijks kan geloven. 23 kilo willen afvallen is wel erg veel, ook al is hij pas 15 en klein, 23 kilo er af is niet gezond.

voor topicstarter.

Stel een realistisch doel (bv 10 kilo).
                & mocht je denken dat mijn opmerking serieus was, natuurlijk niet --> begin er nooit aan.

Comment

Misschien via de huisarts een verwijzing vragen naar een (goede) dietiste?

Comment

Originally posted by Margje View Post
                    Misschien via de huisarts een verwijzing vragen naar een (goede) dietiste?
                    Die bakken er ook niks van.

Ik ga ervan uit dat je een meisje bent.. waarom? Dat zegt mn gevoel.

Als je gewoon lekker gaat trainen zul je sowieso wat afvallen maar in de zomersticky staat hoe het moet.. als je er dan nog niet uitkomt.. kan je weer voor hulp vragen.

Na de zomer goed uitzien? Zeker naar nieuwe school :P?

Comment

Waarom ik die reactie plaats, is omdat ik het verhaal nauwelijks kan geloven. 23 kilo willen afvallen is wel erg veel, ook al is hij pas 15 en klein, 23 kilo er af is niet gezond.

voor topicstarter.

Stel een realistisch doel (bv 10 kilo).
                      & mocht je denken dat mijn opmerking serieus was, natuurlijk niet --> begin er nooit aan.
                      Hallo,
                      ik ben een meisje haha
                      10 kilo is ook dan maar ook goed tenminste iets.. maar ik heb het liefst dat ik 23 kilo afval.

Comment

maximaal gaan sporten. Ga lessen volgen als spinning en kickboksen bij je plaatselijke gym.
                        Stap op de loopband en ren je helemaal suf.

Verwijder je frisdranken uit je voeding en je tussendoortjes mogen geen suikers bevatten dus geen snoep enzo.
                        Eet niet meer dan 1 bord avondeten.
                        eat eat eat and look like a freak!

Comment

Gewoon goede gezonde voeding met voldoende beweging!

en lees inderdaad eens het zomerstick !

(En voor de rest post eens wat je zo door de dag eet en drinkt, en dan kunne we er verder op inspelen.)
                          Last edited by itsmylife; 15-12-2010, 16:01.

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
                            Nogal opdringerig?, sommige mensen hebben meer te doen hoor menneke.

Lees maar alvast deze link eens door: http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...mersticky.html
                            Nee niet echt opdringerig ik moet nu sterk in me schoenen staan en in actie komen

Dankjewel xx

Comment

Originally posted by Janneke View Post
                              belangrijk om even te vermelden of je een jongen of een meisje bent, aangezien je 15 jaar bent en misschien nog wel een groeispurt kunt krijgen (vooral jongens zijn vaak wat later) en dan sommige dieeten erg slecht zijn.
                              En we zijn best bereid om je te helpen, maar geduld is een schonen zaak
                              Ik ben een meisje xx

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X