Stretchfolie ..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stretchfolie ..

1) Een vraagje is het slim om tijdens je cardio om stretchfolie om je lichaam te wikkelen zo dat je de 'probleemgebied' (Bij mij is het vooral de 'lovehands') sneller aanpakt?
    Ik heb het een paar keer gezien bij andere mensen.
    Ik heb het onlangs 1 keer geprobeerd, het zweet inderdaad enorm waar ik het folie had aangebracht.
    Maar heb zo mijn twijfels want de volgende dag had ik steken onder mijn huid (kan ook door andere redenen zijn, want de voorbije dagen was ik 2 kilos bijgekomen en dit was te merken aan mijn buik)

2) Om sneller te zweten kleed ik me dik aan, heeft het snel en veel zweten enig nut?

Thanks ..

Stop maar met stretchfolie/warm aankleden. Dat werkt niet, en het zorgt alleen maar voor extra ongemakken. Sowieso zal cardio niet veel uithalen met afvallen, als je niet let op wat je eet. Wees verstandig, en lees eens diverse topics door op dit forum over afvallen (Ook wel cutten genoemd). Verder kun (eigenlijk is het min of meer verplicht voor gezond afvallen) je ook nog de volgende 2 stickies lezen:

Zomersticky
    Algemene traininfo
    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Plaatselijke vetverbranding is onmogelijk dus lijkt het me een beetje nutteloos omdat te doen niet?

Comment

Het is niet dat dit mijn eerste bericht is dat ik onervaren ben bij deze forum..
        Loop al een maandje rond..
        Heb al de mogelijke stickies gelezen. Ik let op mijn eetpatroon.
        Als extraatje had ik dit vraag .
        Dank je voor je antwoord ..

Comment

Originally posted by El_Loco View Post
          Plaatselijke vetverbranding is onmogelijk dus lijkt het me een beetje nutteloos omdat te doen niet?
          Lijkt me een mooi antwoord .d
          En al da gezweet dan op dat gebied?

Comment

Oa in de sticky's staat vermeld dat plaatselijk vet verbranden onmogelijk is, en aangezien jouw vraag hierover ging, ging ik ervanuit dat je onervaren was.

Vandaar mijn opmerking.

Mijn tip aan jou: lees jezelf nog wat in over de materie, want het is helaas niet zo eenvoudig allemaal, en als je zelf over een goede basiskennis beschikt (kun je jezelf rustig aanleren) scheelt het jezelf en ons een hoop onnodige vragen waarop je vaak nog het snelst een antwoord vindt door er zelf naar te zoeken.

PS: Zweten op die plaats komt simpelweg omdat de warmte niet weg kan, niet omdat de warmteproductie groter is.
            Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Gewoon in je skipak HIIT brand het vet eraf

nee, weet je wel waarom je zweet?

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
                Gewoon in je skipak HIIT brand het vet eraf

nee, weet je wel waarom je zweet?

achterlijk gedoe.... je inpakken in folie zodat je meer verbrand
                moet niet gekker worden die mongole manieren om af te vallen.
                en onze samenleving is zo hersendood dat ze er ook nog in geloven.

Comment

Als het zou werken, zou je in de sauna ook afvallen.
                  Beiden zorgen er alleen voor dat je veel vocht verliest, zodat je jezelf voor de gek houdt, en denkt dat je afvalt. Wat water drinken, en je hebt het weer terug.

Comment

Originally posted by ibraCadabraaaa View Post
                    Lijkt me een mooi antwoord .d
                    En al da gezweet dan op dat gebied?
                    Zweten doe je om je lichaam dat opwarmt 'koel' te houden. Zoals je weet is de gemiddelde temperatuur van een menselijk lichaam 37-38graden, als deze op een of andere manier stijgt (bvb. door sport) zoekt het lichaam een natuurlijke manier om deze temperatuur op die 37-38 te houden namelijk door te zweten... zweten opzich heeft dus niet echt te maken met het verbranden van vet..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X