van 18 procent vet naar 12 procent vet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• van 18 procent vet naar 12 procent vet

Ik heb 18 % lichaamsvet ik weeg 75,5 kilo en ben 176m ..
    Mijn doel is om naar 12 % tegaan binnen een maand.

Ik train 4x in de week 1 uur krachttraining en daarna 30 min cardio.
    Ik eet elke dag 200 gram eiwitten.

Mijn vraag is hoelang zal t ongveer duren voordat
    Ik 12% lichaamsvet heb als ik zo doorga?

met de snelste manieren om vet% te verlagen lukt het om en nabij om 1% vet per week kwijt te spelen. maar met een normale cut meestal een half% per week.

zal dus wellicht 3 maandjes duren
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Misschien is het beter om eerst wat spiermassa aan te zetten. Er blijft niet veel over wanneer je van 18 naar 12% gaat. Groeien in spiermassa bij een gelijke vetmassa geeft ook een daling van het vetpercentage. Met goede krachttraining en voeding kun je gemakkelijk van 18% naar 15% gaan in een half jaartje.

Comment

Originally posted by dynobet View Post
        met de snelste manieren om vet% te verlagen lukt het om en nabij om 1% vet per week kwijt te spelen. maar met een normale cut meestal een half% per week.

zal dus wellicht 3 maandjes duren
        Oh oke thnx, ik wil geen snelle cut dan zou ik teveel spiermassa verliezen.
        Originally posted by erik1982 View Post
        Misschien is het beter om eerst wat spiermassa aan te zetten. Er blijft niet veel over wanneer je van 18 naar 12% gaat. Groeien in spiermassa bij een gelijke vetmassa geeft ook een daling van het vetpercentage. Met goede krachttraining en voeding kun je gemakkelijk van 18% naar 15% gaan in een half jaartje.
        Dat lijkt mij veelste langzaam, ik wil hooguit binnen 6 weken naar 14 of 13 procent.

Comment

half% per week is vrij standaard, veel meer vet gaat je niet lukken om te verliezen zonder ook veel spiermassa te verliezen. je mag heel blij zijn als je over 6 weken 15% hebt bereikt.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Realistische doelen blijven stellen om je lichaamssamenstelling goed te houden/krijgen. Snel vet verliezen wil iedereen wel.

Comment

Originally posted by dynobet View Post
              half% per week is vrij standaard, veel meer vet gaat je niet lukken om te verliezen zonder ook veel spiermassa te verliezen. je mag heel blij zijn als je over 6 weken 15% hebt bereikt.
              Ja 15% lijkt me ook wel oké na 6 weken.

Originally posted by erik1982 View Post
              Realistische doelen blijven stellen om je lichaamssamenstelling goed te houden/krijgen. Snel vet verliezen wil iedereen wel.
              Dat klopt, goed eten en veel krachttraining en cardio zal ik mijn doel wel behalen binnen 2 maanden.

Comment

Met goede training en voeding gaat je die 3% in 6 weken zeker lukken!

Comment

Thanks, ik ga zeker me best doen! Ik wil graag dat mijn buikspier ondervleugels er beter uit komen kent iemand nog paar goede oefeningen hier voor?

Comment

Inderdaad, je moet wel realistisch blijven. Ik heb me hetzelfde doel gesteld als jij. Dat wil zeggen: in juni 2010 had ik een vetpercentage van ongeveer 18,5% en ik wil terug naar ongeveer 12% tegen juni/juli 2011.

Ik ben heerlijk aan het sporten en let goed op mijn voeding. Mijn spieren worden al wat sterker en momenteel heb ik een vetpercentage van ongeveer 15,5%. In een half jaartje dus ongeveer 3% kwijtgeraakt op een gezonde manier. Gaat lekker! Nog eens een half jaartje op deze manier en dan ben ik er wel. Over twee weken begin ik met een creatine-kuurtje om mijn spieren nog even een boost te geven. Ik denk dat dat ook weer wel een tikkie in de goede richting zal geven voor wat betreft mijn vetpercentage.

Als je je buikspieren uit het vet wilt laten komen moet je natuurlijk er wèl voor zorgen dat er spieren zitten zodra het vet weggesmolten is. Ofwel: gewoon 3x in de week even de tijd nemen op een matje en een setje buikspieren afwerken. Als je tips zoekt: kijk eens op youtube. Er zijn veel personal trainers met eigen channels, die je helemaal uitleggen hoe je adequate buikspieroefeningen kunt doen.

Comment

crunches doen zoek maar op op youtube sideway crunch. je kan ook in de sportschool buikspierapparaten gebruiken met gewichten. en er is ook zon stoel zonder zit met een ballon in de rug en daar moet je tegen leunen en dan je benen omhoog heffen.

Comment

Als je overigens - tegen alle adviezen hier in - toch overweegt om binnen een maand extreem veel vet te verliezen, ga dan maar eens op zoek naar extreme fatburners, zoals Mitotropin, Lipo 6 of Hydroxycut.

Maarrr... bezint eer ge begint! Het is heftig spul..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X