sugar craving

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Een lekkere zoete eiwitshake, light frisdranken, thee of koffie met zoetjes....
    Je bananen lekker lang laten liggen tot ze bruin worden

Comment

@ comebacksporter

Ik ken het gevoel ja, en ik kan je vertellen dat het 100% tussen je oren zit. Wat je moet doen is ALLES uit je huis flikkeren en nooit meer kopen. Ik had het ook hoor 's avonds. Weinig op televisie en hop daar gaan de pakken koeken open en de zakken chips. Nou ik ben dr klaar mee intussen, gewoon niet meer kopen die bende.

Je lichaam vraagt niet om suiker dat is onzin.. Als je voldoende koolhydraten over de gehele dag eet is suiker totaal niet nodig. Suiker is namelijk een vorm koolhydraat waarmee energie versneld verkregen wordt, maar ook met dezelfde vaart kan worden opgeslagen in je lichaam..

Je geeft zelf ook aan dat je ZIN in suiker hebt, dat is iets totaal anders dan behoefte hebben aan.
      "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

het is niet alleen in je hoofd. Als je gewoon te weinig energie (te weinig carbs) binnen krijgt... gaat je lijf echt wel om snelle carb bronnen vragen.

De oplossing is dan om gewoon meer te eten voor dat gebeurd. Meer vetten of complexe carbs. Eiwitten moeten sowieso goed zitten.

Als dat het niet is...is het dat je lijf moet wennen aan een bepaalde intake. Als je een tijd gebulkt hebt en op onderhoud gaat zitten... krijg je honger. Duurt 2 weken en dan is het over. Je lijft past zich aan.
        Fear is the mind killer

Comment

Eet dan kip ofso extra niet die zoete rotzooi.
          of rijstwafels

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X