Hallo,
ik ben een 29 jarige (jonge) man van 1m76 en ben deze kerst een hele moeilijke periode van mijn leven ingegaan..
heb de eerste 2 weken totaal tot bijna niks (kunnen) eten, kreeg geen hap door me keel..
ik woog 1 jan nog 88 kilo en 14 januari zat ik op 75 kilo.
daarna ben ik me mede met dit forum gaan uitzoeken wat nou de beste voeding was om mijn overtollig vet weg te werken en evt wat spieren op te bouwen.. (wil geen spierbundel worden maar een beetje er wat van kunnen zien is natuurlijk wel leuk)
ik eet nu iedere dag het volgende
7u- bord Brinta met magere melk, een glas (100%) sinaasappelsap en een kop groene thee
10u- een kiwi
12u30- volkoren boterham met een gekookt eitje (meestal zonder dooier)
15u- een kiwi
18u- een paprika een blikje tonijn (in water) en wat opgewarmde bruine bonen
21u- volkoren boterham met pindakaas
de hele dag door drink ik veel water, groene thee en af en toe nog een beetje sinaasappelsap
ik eet totaal geen suiker meer als marsen e.d.
wanneer ik nu wil snoepen eet ik een handje gemengde ongezouten nootjes (meestal savonds rond 10u)
ik zit nu op de 68 kilo maar heb nog steeds wat buikvet..
heb heel de periode gestept met lichte arm training (elastieken) en iedere avond reps crunches en pushups..(kwam in het begin met pushups niet 1 keer van de grond maar haal nu zo'n 7 keer)
ik heb niet echt geld om meer te eten maar miss dat ik in een andere volgorde moet eten en wel of niet moet doorgaan met oefeningen?
heb gelezen dat je spiermassa kan verliezen hierdoor nam.
en moet ik evt. wel of geen dooier in me eitje laten in mijn geval?
het afvallen vertraagt nu (gelukkig) aanzienlijk..
maar het liefste zou ik toch nog dat laatste beetje buikvet weg willen hebben
miss dat iemand hier mij evt. wat advies kan geven..
vriendelijke groet
Virgil
ik ben een 29 jarige (jonge) man van 1m76 en ben deze kerst een hele moeilijke periode van mijn leven ingegaan..
heb de eerste 2 weken totaal tot bijna niks (kunnen) eten, kreeg geen hap door me keel..
ik woog 1 jan nog 88 kilo en 14 januari zat ik op 75 kilo.
daarna ben ik me mede met dit forum gaan uitzoeken wat nou de beste voeding was om mijn overtollig vet weg te werken en evt wat spieren op te bouwen.. (wil geen spierbundel worden maar een beetje er wat van kunnen zien is natuurlijk wel leuk)
ik eet nu iedere dag het volgende
7u- bord Brinta met magere melk, een glas (100%) sinaasappelsap en een kop groene thee
10u- een kiwi
12u30- volkoren boterham met een gekookt eitje (meestal zonder dooier)
15u- een kiwi
18u- een paprika een blikje tonijn (in water) en wat opgewarmde bruine bonen
21u- volkoren boterham met pindakaas
de hele dag door drink ik veel water, groene thee en af en toe nog een beetje sinaasappelsap
ik eet totaal geen suiker meer als marsen e.d.
wanneer ik nu wil snoepen eet ik een handje gemengde ongezouten nootjes (meestal savonds rond 10u)
ik zit nu op de 68 kilo maar heb nog steeds wat buikvet..
heb heel de periode gestept met lichte arm training (elastieken) en iedere avond reps crunches en pushups..(kwam in het begin met pushups niet 1 keer van de grond maar haal nu zo'n 7 keer)
ik heb niet echt geld om meer te eten maar miss dat ik in een andere volgorde moet eten en wel of niet moet doorgaan met oefeningen?
heb gelezen dat je spiermassa kan verliezen hierdoor nam.
en moet ik evt. wel of geen dooier in me eitje laten in mijn geval?
het afvallen vertraagt nu (gelukkig) aanzienlijk..
maar het liefste zou ik toch nog dat laatste beetje buikvet weg willen hebben
miss dat iemand hier mij evt. wat advies kan geven..
vriendelijke groet
Virgil
Comment