Maizena in de cut?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Maizena in de cut?

Hallo mensen,
    momenteel ben ik in de cut. Ik doe 3x in de week aan krachttraining en 2x voetbaltraining. Krachttraining doe ik om geen spierverlies te leiden in mijn cut en de voetbaltraining is even goed als cardio om vet te verbranden. Na mijn krachttraining drink ik een whey shake en de ochtend erna ook een kleintje. Nu lees ik dat het goed is om 40/50 gram maizena in je shake te doen na de training. Is dit nu ook handig in de cut, of toch liever vermijden?
    Building to a better me

Perfect in de cut, je word er ook droger van.

Comment

wordt je er droger van?
      zijn toch gewoon simpele koolhydraten of heb ik dat mis?
      Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.

Comment

Zijn complexe koolhydraten.
        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Het zijn snelle koolhydraten die je spieren voeden na de training. Net zo belangrijk als snelle eiwitten om je spieren te voeden. Bevorderd tevens herstel
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Heb nu ook paar keer gelezen dat je er droger van wordt, maar hoe kan dat nou? Hoe kan zetmeel nou je vetpercentage doen verminderen?

Comment

droger is meer dan alleen laag vetpercentage, heeft ook met vochtpercentage te maken.

als je minder zout eet wordt je ook droger omdat je minder vocht vasthoudt. heeft maizena ook zo een soort werking?

Comment

Aangezien het toch extra koolhydraten zijn, is het wel belangrijk dat ik ergens anders in mijn koolhydraten ga snijden neem ik aan?
                Building to a better me

Comment

Originally posted by ravenboy9 View Post
                  Aangezien het toch extra koolhydraten zijn, is het wel belangrijk dat ik ergens anders in mijn koolhydraten ga snijden neem ik aan?
                  Het is idd een KH bron en het kan geen kwaad om het aan te passen in je totale voeding.
                  Maar echt nodig is het niet. Probeer het eerst een maandje en dan evalueren, je kan dan na die 4 weken altijd nog hier en daar gaan snijden in KH en vet inname.

Wedstrijdbodybuilders gooien pas de laatste weken van de voorbereiding de KH drastisch omlaag voor de laatste procentjes BF. Voor die tijd cutten ze met volop KH in hun voeding.
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...zena-hype.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X