Rozijnen tijdens cutten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rozijnen tijdens cutten?

Beste medesporters,

Is het veroorloofd om rozijnen te eten tijdens het cutten? Enerzijds hoor ik dat er veel calorieen en suikers in rozijnen zitten, anderzijds hoor ik dat het goede bronnen zijn voor antioxidanten en ook het verzadigingsgevoel verminderen.

Wat vinden jullie ervan?

CB

antioxidanten zijn verschrikkelijk overrated en zeker geen reden om foute voeding te eten.

Rozijnen zijn kh-bommen, als het in je schema past kun je het doen, persoonlijk vind ik het niet de moeite.

Ik denk dat ze veel minder vullen dan gewoon equivalent aantal druiven te eten.

Ik ken wel iemand die erbij zweert pre-contest om glucose te laden, dus pre of post-workout zie ik er wel een nut voor.
    the one and only tabata overlord

Comment

Ik zit er ook aan te denken om af en toe ipv een banaan of appel wat rozijnen of dadels bij mijn ontbijt te nemen.

Aangezien ik nooit junk kan dit vast geen kwaad toch?

Comment

Er zijn redenen om snelle suikers in de ochtend te willen om zo snel mogelijk weer anabool bezig te zijn. Sommigen gaan er hard op. Ikzelf vind het niks en werd er alleen maar sneller vet van. Zelf uitproberen dus. Voor anti-oxidanten zou ik gewoon tomaten toevoegen in je maaltijden. geeft ook wat meer kleur en zo. Vergeet ook Flavonoiden niet uit o.a. bloemkool. Flavo's zorgen er voor dat je lichaam meer kan met de eiwitten die je eet. Normaal gebruikt je lichaam bijvoorbeeld maar 60% van de eiwitten, flavo's zorgen er voor dat het richting de 80% gaat. (cijfers zijn voorbeelden om het effect dramtisch te illustreren).

Comment

Ik ben nu aan het carbcyclen (bulk). Ik neem bij mijn eerste ontbijt zo'n 40g rozijnen. Ik merk dat ik elke week gewoon droger word en spiermassa bijkom. Dus het zit mijn resultaten niet in de weg. Als het in je schema past, zie ik geen enkel reden om het niet te eten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X