Patje wil zomer!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Patje wil zomer!

Doel: Dieet.
    Gewicht: 60
    Vetpercentage: tot op heden nog steeds onbekend. Wéér uitgesteld.

Het is een richtlijn. Waarschijnlijk moet ik wat hoger (in mijn vetten?) gaan zitten, maar ik weet niet zo goed wat ik eraan moet toevoegen.
    Graag zoveel mogelijk commentaar over de opmaak/verhoudingen (aangezien ik nog niet precies mijn behoeftes weet).

Ik dank u vriendelijk
    Attached Files

je moet ook gewoon de plantaardige eiwitten meetellen
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
      je moet ook gewoon de plantaardige eiwitten meetellen
      Jaa die kcals wel maar niet de EW.

@pat
      Ik vind dat je erg weinig eet.. Ik zou eerder zeggen 1500 kcals.

En idd, weinig vetten.. je neemt bijna 3x je lichaamsgewicht aan EW.. miss meer vettenipv EW?

Comment

Originally posted by gameface View Post
        Jaa die kcals wel maar niet de EW.

....de eiwitten niet meetellen......er zijn ook mensen die supplementeren met soya eiwitten.....100gr per dag.. Of eten helemaal geen dierlijke eiwitten en alleen plantaardig......niet meetellen dus?
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Patricia,
          ik zou niet onder de 25 tot 30 cal per kilo bw gaan om knap strak te worden.

Je weegt 60 kilo, weet niet hoe lang je bent, maar is vind het erg weinig 60kilo, als je al langer traint iig. Maar ik weet je lengte en VVM verhoudingen niet dus kan er zo niet helemaal goed over oordelen.

KH iets omhoog doen en de vetten ook iets omhoog doen iig.

Niet maaltijd 2 vervangen, beter de tartaar en rosbief vervangen 2x (of meer keer) per week voor zalm of drogere vis als je je bf wil laten zakken.

Comment

Dan is Patje niet de enige die zomer wil!!
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Voor vetten eet je gewoon je tonijn in olijfolie ipv naturel.
              250 gram kip is geen 28,5 gr eiw. daar zit is fout.
              Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Patricia, hoe lang ben je? Ik weeg namelijk ook 60 kilo (...+een beetje, hihi) en wil ook graag gaan cutten, dus ben erg benieuwd naar je voedingsschema en de tips die je krijgt.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                  Patricia,
                  ik zou niet onder de 25 tot 30 cal per kilo bw gaan om knap strak te worden.

Je weegt 60 kilo, weet niet hoe lang je bent, maar is vind het erg weinig 60kilo, als je al langer traint iig. Maar ik weet je lengte en VVM verhoudingen niet dus kan er zo niet helemaal goed over oordelen.

KH iets omhoog doen en de vetten ook iets omhoog doen iig.

Niet maaltijd 2 vervangen, beter de tartaar en rosbief vervangen 2x (of meer keer) per week voor zalm of drogere vis als je je bf wil laten zakken.
                  Ik dacht al wel dat het aantal kcal te weinig is, maar het is makkelijker om overal een beetje meer van te eten, dan een beetje minder.
                  Wat mij wel zorge baarde, waren de verhoudingen.

Ik ben maar 1.64

Hoe de verhoudingen precies liggen weet ik ook niet. Vetmeting is een drama op de sportschool (iedere keer heeft hij een 'reden' om het niet te meten). Maandag weer een herkans, maar ik betwijfel of het nu wel gaat gebeuren.
                  Ik begin overal duidelijke lijnen te zien, dus heel erg hoog kan het niet zijn.

Comment

Nou, ik ben wel benieuwd, ik vond je buikfoto er, eerlijk gezegd, heel goed uitzien.
                    Je mag anders mijn "vetmeter" wel lenen, hoor. Dan kun je het zelf doen, maar ik weet niet of je in mijn buurt woont.
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

@ Marnop
                      60*25=1500 bij mijn weten. Verschil is dus nogal klein.

@ Patricia
                      Strak schema hoor. Ik zou er inderdaad wat meer vet in doen. Je kunt bijvoorbeeld gehakt gebruiken in plaats van tartaar. Of smijt wat nootjes ergens in je schema.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Tussen de 1500 en 1800 minimaal aanhouden is wel aanzienlijk meer dan 1375, marge van 425 cal.....

Gehakt bevat verkeerde vetten Gen. zelfs roodvlees is beter tijdelijk te minderen in de cut voor je interne vet.
                        Beter de vetten uit vis/olie pakken.

Comment

@patricia. Nu wordt je cutschema voor mij alleen nog maar interessanter, ben namelijk ook 1.64m

Comment

Originally posted by Janneke View Post
                            @patricia. Nu wordt je cutschema voor mij alleen nog maar interessanter, ben namelijk ook 1.64m
                            Ondanks dat kan jullie reguliere verbruik heel anders zijn. Misschien fietst zij elke dag 40 minuten op en neer naar werk, dat speelt mee in de behoefte.

Coole avatar trouwens Patje
                            Squat 5 x 147.5
                            Bench 5 x 122.5
                            Deadlift 5 x 180

Comment

Originally posted by Joost-S View Post
                              Ondanks dat kan jullie reguliere verbruik heel anders zijn. Misschien fietst zij elke dag 40 minuten op en neer naar werk, dat speelt mee in de behoefte.

Coole avatar trouwens Patje
                              Ja, I know! Maar weet jij dan ook dat 80% van je figuur wordt bepaald door je voeding.... En we zitten hier niet op het forum omdat we hele dagen op onze luie reet zitten.
                              Maar joost, wees gerust, zal niet alles precies hetzelfde doen, ben tenslotte vegetarisch.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X