Onder de 13% vet....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Onder de 13% vet....

Ik zit nu op 13% vet...

Ik vroeg mij af wat ik lichamelijk en geestelijk kan verwachten van zo'n laag percentage..

Ik ga nog even door tot 11 % ongeveer..

Wie heeft er ervaring met zo'n laag percentage en kan mij vertellen wat dit voor gevolgen heeft ??

Alvast bedankt...

heeft geen gevolgen behalve een positief zelf beeld. kom maar terug rond de 8% als je slechte dingen wilt ervaren qua hormoon huishouding e.d.

Comment

Ja volgens mij zit ik nu ergens rond de 11 a 12% krijg alleen soms echt aanval in iets lekkers maar dat hou ik volgens mij ook op 20 % :P
      Een dag niet getraind...

Comment

Herkenbaar frankey
        Beest in opleiding

Comment

zie je er nog steets zo uit op je profiel pic?
          Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
            zie je er nog steets zo uit op je profiel pic?
            Daar had ik 15% vet..

Dus nu zie ik er strakker uit..
            Vooral het vet op mijn buik is verminderd en ik zie nu 4 blokjes...

Ik weeg nog steeds hetzelfde trouwens...

Comment

Hoe meet jij je vet%.

Is veel verschil van meten. Digitale fat trac 2 meter is een goede oplossing en werkt voor mij zeer goed. Is ook een goede site met formules op. Zie je meteen je lbw en lbv.

Body Fat Calculator 6 formulas to calculate body fat percentage

ik zit volgens de 3 punt methode (Jackson/Pollock 3 Caliper Method) op een goede 11% op profielfoto.
              bulk off.

Comment

Ik heb een tijdje rond 7/8 gezeten

was wel veel te licht maar buik zag er wel erg strak uit

persoonlijk vond ik het erg moeilijk om hard te gaan bulken en langzaam gedag te zeggen tegen de blokjes

hoewel mijn buikvet gelukkig nog steeds laag is.

Comment

Zit altijd laag in bf%, mag van mij best hoger zijn, ik geef geen fuck om buikspieren enzo.

Je bent alleen zoveeeeel kleiner als je met trui/tshirt rond loopt.

Te laag bf vind ik minder mooi dan wat hoger bf en vollere look, vind dan ook veel BB'ers in off season er beter uitzien dan op het podium.
                  On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Wat je kunt verwachten? Als je kcal intake minder wordt, om ervoor te zorgen dat je droog wordt kun je mentaal soms belabberd voelen. De drang naar eten op dat moment kan soms erg zijn. Bekijk documantaire van '' I want to look like that guy '' maar eens.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                      Wat je kunt verwachten? Als je kcal intake minder wordt, om ervoor te zorgen dat je droog wordt kun je mentaal soms belabberd voelen. De drang naar eten op dat moment kan soms erg zijn. Bekijk documantaire van '' I want to look like that guy '' maar eens.
                      Onder de 13% staan is wel wat anders dan op het podium staan..
                      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

De drang naar meer eten kan ik heel goed onderdrukken..geen moeite mee..

Comment

Originally posted by gleke View Post
                          Onder de 13% staan is wel wat anders dan op het podium staan..
                          mee eens!

cutten en wedstrijd voorbereiding zijn 2 totaal verschillende dingen!
                          Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                          Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X